بورسیه دکتری فنی مونیخ

دانشگاه فنی مونیخ آلمان


بورسیه تحصیلی مقطع دکتری برای فارغ التحصیلان مدیریت، کامپیوتر، ریاضیات و مهندسی صنایع ، دانشگاه فنی مونیخ آلمان ، سال 2020

شرح بورسیه:

بورسیه تحصیلی جدیدی در مقطع دکتری در حوزه اقتصاد سیستماتیک و شبکه ای توسط دانشگاه فنی مونیخ آلمان ارائه شده و در دسترس فارغ التحصیلان رشته های مختلف تحصیلی قرار گرفته است.

اطلاعات بیشتر در ادامه:

مهلت تقاضا:

6 ژانویه 2020 / 16 دی 1398

مقطع:

این بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری (PHD) در دسترس می باشد.

موضوع بورسیه:

این بورسیه تحصیلی به صورت مشترک توسط دانشکده مدیریت، ریاضیات و علوم کامپیوتر دانشگاه فنی مونیخ ارائه شده و با عنوان ” بهینه سازی پیشرفته در یک اقتصاد سیستمانیک ” در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

فارغ التحصیلان رشته های مدیریت، مهندسی صنایع، علوم کامپیوتر و یا رضاضیات که در حوزه تحقیقات بین رشته ای متخصص بوده و به مباث مدیریت عملیاتی علاقه مند باشند، واجد شرایط برای دریافت این بورسیه هستند.

ارزش بورسیه:

نامشخص

ملیت:

این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است.

شرایط لازم:

به غیر از الزامی بودن تسلط به زبان انگلیسی، حداقل شرایط مورد نیاز برای متقاضیان این بورسیه تعیین نشده و کاندیدای مدنظر در یک فرآیند رقابتی انتخاب خواهد شد.

شیوه اپلای و تقاضا:

متقاضیان این بورسیه تحصیلی بایستی مداک مورد نیاز مثل کاور لتر، CV، کپی نمرات به دست آمده در مقاطع تحصیلی قبلی، کپی تز مقطع کارشناسی ارشد، انگیزه نامه مرتبط با موضوع این بورسیه تحصیلی، یک توصیه نامه و … را در قالب فایل PDF به آدرس ایمیل adone@tum.de ارسال نمایند.

ه طور کلی متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه مقصد (اینجا) اطلاعات بیشتری در رابطه با این بورسیه تحصیلی دریافت کنند، با چگونگی فرآیند اپلای آشنا شده و برای این موقعیت تحصیلی درخواست پذیرش خود را ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: شرایط تحصیل در آلمان

5/5 - (2 امتیاز)
بیشتر بخوانید:  بورسیه های فول فاند برنامه ماری کوری اتحادیه اروپا برای سال 2024

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.