با یک کاورلتر توپ اپلای کن
نامه پوششی یا کاور لتر وسیله ای برای معرفی خود، فعالیت ها و مهارت های فرد، به اشخاص یا ارگان هایی است که وی برای اخذ پذیرش در آنها اقدام کرده است. به واقع کاور لتر بایستی یک دید کلی از رزومه شما داده و مسئول پذیرش را با مهارت ها و توانایی هایتان آشنا سازد.
ساختار کاورلتر چگونه است؟
باید توجه داشت که کاور لتر معمولا ساختار استانداری نداشته و در نگارش آن تنها باید به این مهم دقت کرد که به خوبی توانایی های فرد توضیح داده شده و تمایز وی با سایرین در آن نشان داده شود. با این وجود، بهتر است که کاور لتر براساس ساختار نگارشی زیر نگاشته شود:
*با یک مقدمه زیبا، دقیق و به دوری از تکلف بی مورد شروع شود.
*دارای مثال های مرتبط از علایق و کارهای شما و استراتژی های شما در حل مشکلات باشد.
*با یک جمع بندی نهایی و ایجاد انگیزه در مخاطب برای مطالعه دقیق رزومه شما، پایان یابد.
چرا بورسیه پلاس؟
تضمین کیفیت
کارشناسان بورسیه پلاس، همگی از بهترین دانشجویانی هستند که فرایند اخذ پذیرش و فاند خود را به تنهایی انجام داده و تجربه بالایی در حوزه اپلای و آماده سارزی مدارک را دارا هستند.
پشتیبانی 24 ساعته
به محض ثبت سفارش توسط شما، پشتبانی بورسیه پلاس در تلگرام با شما ارتباط برقرارخواهد و در تمام طول مدت زمان پردازش سفارش شما، پاسخگوی شما خواهد بود.
مناسب ترین قیمت
بورسیه پلاس به شما اطمینان می دهد با توجه به کیفیت بالای کار کارشناسان این مجموعه، مناسب ترین قیمت ممکن را جهت حمایت از دانشجویان ایرانی، اخذ خواهد کرد.
حفظ حریم خصوصی
مجموعه بورسیه پلاس به شما اطمینان می دهد که از اطلاعات خصوصی شما عزیزان نهایت حفاظت و مراقبت را خواهد کرد و از حریم خصوصی شما عزیزان محافظت خواهد نمود.
تعرفه ها
نگارش کاورلتر
-
نگارش متن کاور لتر به زبان انگلیسی
-
تحویل فایل به صورت WORD و PDF
-
دریافت اطلاعات لازم به صورت آنلاین
نگارش کاورلتر
-
نگارش فوری متن کاورلتر به زبان انگلیسی
-
تحویل فایل به صورت WORD و PDF
-
دریافت اطلاعات لازم به صورت آنلاین
ویرایش کاورلتر
-
ویرایش متن کاور لتر از پیش آماده شده
-
بهینه سازی کاورلتر از نظر محتوا، ساختار و نکات فنی
-
دریافت اطلاعات لازم به صورت آنلاین
مراحل ثبت سفارش
نظرات مخاطبین
آمار و ارقام
سوالات متداول
در ابتدا از طریق همین صفحه که داخل آن می باشید، باید بسته مدنظر خود را انتخاب و گزینه سفارش را زده و سپس وارد صفحه سبد خرید خود خواهد شد و سپس نسبت به پرداخت مبلغ سفارش خود اقدام خواهید نمود. پس از ثبت سفارش توسط شما، رسیدی به صورت آنلاین از طریق ایمیل خود دریافت خواهید کرد. پس از ثبت سفارش جهت پیگیری سریعتر می توانید به پشتیبانی ما در تلگرام به آیدی @boursieplusadmin پیام دهید و پشتیبانی ما در تلگرام در سریعترین زمان ممکن شما را به کارشناس مربوطه جهت دریافت اطلاعات و پردازش سفارش راهنمایی خواهند نمود. در مرحله بعد کارشناس مربوطه کلیه اطلاعات مورد نیاز جهت نگارش را به صورت فایل متنی دریافت خواهد نمود و نسبت به شروع نگارش آن اقدام می نماید. در روز موعد تحویل سفارش، فایل شما ارسال خواهد شد و سپس یک هفته مهلت خواهید داشت تا متن را بررسی نموده و اگر ایراد یا نظری جهت اصلاح آن دارید به کارشناس مربوطه بیان نمایید تا به صورت رایگان نسبت به اصلاح آن متن متناسب با کامنت ها و نظرات شما اقدام گردد( نظرات باید به صورت دقیق و عینی و مشخص به کارشناس بیان گردند). کارشناس مربوطه نهایتا ظرف یک هفته فایل نهایی را خدمت شما ارسال خواهند نمود.
کارشناس مجموعه متعهد است که کاورلتر را بعد از آماده سازی، در قالب دو فایل ورد و پی دی اف به مشتری تحویل دهد.
جهت ثبت سفارش ویرایش کاورلتر باید رزومه خود را از قبل به زبان انگلیسی نگارش کرده باشید و ویرایش صرفا بر روی محتوا از قبل آماده شده شما انجام می شود و موارد محدودی اضافه یا کم خواهد شد. پس دقت نمایید اگر نیاز به اضافه کردن موارد زیادی به کاورلتر خود دارید، باید سفارش نگارش کاورلتر را ثبت نمایید.
مشتری حداکثر تا هفت روز پس از تحویل سفارش، مهلت خواهد داشت تا نسبت به درخواست ویرایش همراه با ذکر نکات مدنظر به صورت دقیق و مشخص به کارشناس مربوطه اقدام نماید. کارشناس مربوطه ظرف مدت هفت روز نسبت به انجام این تغییرات اقدام خواهد نمود.
موعد زمانی تحویل سفارش از روز بعد از ارایه اطلاعات لازم توسط مشتری به کارشناس مجموعه، محاسبه خواهد شد. بنابراین در صورتی که دو روز بعد از ثبت سفارش نسبت به ارسال اطلاعات برای کارشناس اقدام نمایید، از فردا آن روز موعد تحویل محاسبه خواهد شد.
پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، تنها در صورتی امکان لغو سفارش و عودت وجه وجود دارد که کارشناس شروع به پردازش سفارش شما نکرده باشد. در صورت آغاز به کار کارشناس به هیچ عنوان امکان عودت وجه میسر نمی باشد. پس در هنگام خرید، از سفارش خود مطمئن باشید. در صورت عودت وجه مبلغ هزار تومان جهت کارمزد کارت به کارت از ملبغ کل سفارش کسر خواهد شد.
پس از ارسال فایل توسط کارشناس ما، به هیچ عنوان امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت. چرا که فایل و اطلاعات مورد نیاز ارسال شده و امکان جلوگیری از استفاده از آن میسر نمی باشد. مشتریان عزیز می توانند با استفاده از مهلت ویرایش یک هفته ای ایرادات و نکات مدنظر خود را بیان نموده و کارشناس مروبوطه با رعایت نکات و کامنت های شما نسبت به رفع ایرادات و اعمال نظرات شما اقدام نماید.
در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با نحوه سفارش خدمت، می توانید از طریق آدرس ایمیل info@boursieplus.ir و یا آیدی تلگرام boursieplusadmin@ با مسئول بخش سفارشات ارتباط برقرار کنید.