دوره سازمان ملل

دوره های آنلاین سازمان ملل و نهادهای وابسته به آن جهت تقویت رزومه + ارایه گواهینامه حضور رایگان

سازمان ملل و نهاد های وابسته به آن دوره های آنلاین برای افراد سراسر دنیا ارایه می کنند که شرکت در این دوره ها سبب تقویت رزومه شما خواهد شد. سازمان های ارایه دهنده این دوره های آنلاین عبارتند از : یونیسف ، WHO ، صندوق بین المللی پول ، یونسکو و بانک جهانی .

برای شرکت در این دوره ها نیازی به داشتن هیچگونه مدرک تحصیلی خاصی نمی باشد و دانشجویان با هر ملیتی می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

سازمان ملل متحد یک سازمان بین دولتی در سراسر جهان است و در سال 1945 تاسیس شده است و مقر این سامان در شهر نیویورک آمریکا قرار دارد.. این سازمان به خاطر کرونا، مردم را ترغیب می کند که از وقت خود برای مطالعه و یادگیری مهارت های جدید استفاده کنند. بسیاری از مردم از این فرصت برای دسترسی به خدمات یادگیری الکترونیکی استفاده کردند.

آیا برای شرکت در این دوره ها نیاز به پرداخت هزینه ای می باشد؟

خیر شرکت در این دوره ها برای تمامی دانشجویان رایگان می باشد.

آیا برای شرکت در این دوره ها به افراد گواهینامه Certificates حضور در دوره هم ارایه می شود؟

بله برای شرکت در این دوره ها به افراد گواهینامه حضور ارایه می شود و صدور این گواهینامه نیز در اکثر دوره ها رایگان می باشد.

آیا شرکت در این دوره ها مهلت زمانی خاصی دارد؟

خیر هیچگونه محدودیت زمانی و ددلاینی جهت شرکت در این دوره ها وجود ندارد و شما می توانید هر زمان علاقه مند باشید در این دوره ها شرکت نمایید.

کدام نهادهای سازمان ملل متحد این دوره های آنلاین را ارایه می کنند؟

سازمان جهانی بهداشت: این سازمان با استفاده از پلتفرم OpenWho دوره های آنلاین یادگیری مختلفی را ارایه می کند. مشاهده لیست دوره های آنلاین این سازمان ( این لینک)

بیشتر بخوانید:  بورسیه تحصیلی دااد (DAAD) آلمان 2024 چیست؟ + شرایط و مدارک

صندوق بین المللی پول: صندوق بین المللی پول در حال حاضر در 189 کشور کار می کند. هر ساله بیش از 60 هزار دانشجو در دوره های رایگان صندوق بین المللی پول ثبت نام می کنند. دوره های آنلاین IMF یک بستر باز است. دوره های آموزشی این صندوق از طیف گسترده ای از دانش برای متقاضیان تشکیل شده است.

صندوق بین المللی پول (IMF) بودجه ای را از دولت ژاپن دریافت می کند اما اگر به گواهینامه دوره نیاز دارید باید هزینه ای را پرداخت کنید. مشاهده لیست دوره های آنلاین این سازمان ( این لینک)

سازمان یونیسف: یونیسف به بیش از 6 زبان با 119 دوره آموزش الکترونیکی رایگان فرصت های آموزشی آنلاین را ارایه می دهد. مشاهده لیست دوره های آنلاین این سازمان ( این لینک)

دوره اقتصاد بهداشت بانک جهانی : Open learning Campus این فرصت طلایی را تحت گروه بانک جهانی فراهم می کند. OLC با تبدیل دانش مختلف به یادگیری عملی ، راه حل های توسعه را تسریع می کند. مشاهده لیست دوره های آنلاین این سازمان ( این لینک)

سازمان یونسکو: یونسکو همچنین فرصت دوره های آنلاین را به دانشجویان سراسر جهان می دهد. این دوره ها کاملاً به صورت خودآموز اراییه شده اند. مشاهده لیست دوره های آنلاین این سازمان ( این لینک)

3.1/5 - (20 امتیاز)

1 پرسش

  • سلام خسته نباشین ممنون از سایت خوبتون. من در سایت یونسکو در سه کلاس مربوط به فیلمنامه نویسی ثبت نام کردم اما اولا نمیدونم که چه طور در این کلاس ها شرکت کنم و دوما این که آیا تمامی کلاس های یونسکو گواهی پایان دوره میدهد یا فقط چند سری از کلاس ها این جوریه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.