این روزها بحث مهاجرت در هر گوشه و کناری، جمع دوستان و همکاران شنیده می‌شود. مهاجرت، یک گام خیلی مهم در زندگی هر فردی محسوب می‌شود که با هدف ارتقا سطح زندگی و پیشرفت است. البته هدف مهاجرت برخی از افراد با سن بالاتر، رسیدن به آرامش، ثبات و داشتن زندگی بدون دغدغه است. برای یک مهاجرت موفق، باید تمامی ابعاد و جوانب مربوط به آن سنجیده شود. شاید به جرات بتوان گفت که انتخاب کشور مقصد، اولین و مهم‌ترین گام برای آغاز فرایند مهاجرت است. بررسی شرایط و پیش‌نیازهای مهاجرت به کشور انتخابی و فراهم کردن آنها، نیازمند صرف وقت زیادی است. یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای مهاجرت به کشور انتخابی، شرایط مناسب اخذ ویزای آن کشور است.

کشور استرالیا، یکی از مناسب‌ترین کشورها برای مهاجرت محسوب می‌شود و سال‌هاست پذیرای مهاجرینی است که شرایط مهاجرت به استرالیا را دارند. گرفتن ویزای استرالیا نیز با وجود شرکتی مانند سلکت ویزا که به صورت تخصصی درباره مهاجرت به استرالیا فعالیت می‌کند، چندان دشوار نیست. شرکت سلکت ویزا ، اولین شرکت ارائه‌کننده خدمات مهاجرت به استرالیا و نیوزلند است که توسط مهندس دامون آرین، فارغ‌التحصیل حقوق مهاجرت از دانشگاه ملی استرالیا تاسیس شده است.

سلکت ویزا خدمات مربوط به مهاجرت از طریق ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای توریستی و گردشگری، ویزای کارآفرینی استرالیا و ویزای 188 استرالیا را به صورت تخصصی و جامع ارائه می‌دهد. سلکت ویزا از ابتدا تا انتهای راه که شامل جمع‌آوری مدارک، درخواست اسپانسر ایالتی، لاج کردن پرونده در اداره مهاجرت و پیگیری‌های لازم تا زمان صدور ویزا است را به صورت دقیق بدون اینکه شما درگیر فرایند طولانی و پیچیده آن شوید، انجام می‌دهد. در این مسیر، مشاورین و وکیلان سلکت ویزا همراه شما هستند و گزارش فرایند را در اختیار شما قرار می‌دهند.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری، بهترین و آسان‌ترین راهکار برای صاحبان مشاغل، کارآفرینان و تاجرانی است که کسب و کار آن‌ها موفق و پررونق بوده و یا در زمینه‌ مدیریت اجرایی در سطوح عالی دارای سوابق درخشانی هستند. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری با کمک سلکت ویزا، به سرعت و به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

ویزای سرمایه‌گذاری 188 استرالیا نیز با هدف جذب مدیران و سرمایه‌گذاران موفق جهت ارتقای وضعیت اقتصادی استرالیا به مدیران موفق داده می‌شود. به علاوه، لازم به ذکر است که دریافت ویزای موقت 188، پیش‌نیاز اقامت دائم از طریق ویزای 888 استرالیا است.

یکی از فاکتورهای موثر در امتیازبندی مهاجرت به استرالیا، سن افراد است. متقاضیان دارای سن بالاتر از امتیاز کمتری برخوردار هستند، اما ویزای سرمایه‌گذاری بازنشستگان مخصوص این گروه در نظر گرفته شده است. این ویزا برای افراد بازنشسته سرمایه‌دار‌ با سن بیش از 55 سال است که می‌خواهند دوران بازنشستگی خود را در استرالیا سپری کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.