انتخاب پرده اتاق خواب : 7 جنبه برای دانستن

حتی اگر برخی مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب (در واقع معدود) هنوز پرده را نوعی “لوازم جانبی” خانه در نظر بگیرند ، “بیشتر” که می تواند بدون آن انجام شود ، در واقعیت پرده این قدرت را دارد که ظاهر خانه را به طور کامل تغییر دهد. . اتاق بدون  پرده اتاق خواب   ، به جز در موارد خاص و مورد مطالعه ، می تواند مانند حین حرکت مورد غفلت یا خالی به نظر برسد!

 

علاوه بر برآورده کردن نیازهای زیبایی شناسی ، پرده ها از حریم خصوصی  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب محافظت می کنند ، هرگونه دید ناخواسته را مخفی می کنند (به عنوان مثال یک ساختمان بسیار نزدیک به ما) و در عایق بندی حرارتی خانه نقش دارند.

 

بنابراین بیایید 7 نکته را در هنگام انتخاب پرده مناسب  در مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  نظر بگیریم!

1) مقدار دلخواه نور و حرارت خورشیدی را محاسبه کنید

 

برای اتاق خواب ها ، شما معمولاًمدل های پرده برای منزل و اتاق خواب   می خواهید که اتاق را کاملاً تاریک کند و یا در هر صورت ، حفظ حریم خصوصی را تضمین می کند ، یعنی یکی از مواردی که مانع از چشم اندازی در فضای داخلی هنگام بسته شدن می شود.

 

پرده های ساتن کلاسیک کلاسیک در  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب مسیر با گوشه هایی برای اتاق نشیمن

پرده های ساتن کلاسیک کلاسیک در گوشه و کنار گوشه های اتاق نشیمن REF: TC492

 

پرده خاموشی شعله نور سیاه و سفید رنگ برای اتاق خواب مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب

پرده های خاموشی ضد آتش سیاه REF: TC66

 

پرده خاموشی عمودی با نوارهای قابل تنظیم 180 درجه

پرده خاموشی REF: TC27

 

حتی در یک منطقه نشیمن که در طول تابستان بسیار آفتابی است ، باید عبور اشعه ها کاهش یابد. از طرف دیگر ، اگر یک پرده بسیار سنگین و خاموشی را انتخاب کنید ، ممکن است اتاقی با نور کمی در معرض آفتاب باشد ، بهتر است  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب روی پرده های سبک ، در پارچه های سنتی مانند ابریشم ، یا در فیلترهای پارچه ای یا میکرو سوراخ شده تمرکز کنید.

بیشتر بخوانید:  مسکو یا سن پترزبورگ!  به کدام شهر روسیه سفر کنیم؟

 

پرده های فیلتر شده برای ایواندا در اتامین نصب شده بر روی آهنگ های رایگان

پرده های کوتاه فیلتر در اتیامین که بر روی آهنگ های رایگان نصب شده است REF: TC433

 

پرده با پانل های فیلتر برای اتاق نشیمن REF: TC2

پرده با پانل های فیلتر برای اتاق نشیمن REF: TC2

 

پرده غلتکی سایه دار و میکرو سوراخ شده در کارخانه شراب سازی

غلطک سایه دار و میکرو سوراخ شده در کارخانه شراب سازی REF: TC435

 

بعد از مشخص شدن چقدر نور می خواهید وارد شوید ، و همچنین اگر نیازهای خاصی به حریم خصوصی وجود دارد ، می توانید پارچه ها و مدل های پرده را انتخاب کنید تا با آگاهی از حقایق استفاده شود.

 

به طور خلاصه: برای اینکه یک اتاق تاریک شود یا از آفتاب شدید در امان نماند ، پارچه های سنگین یا حتی فنی مانند پارچه های خاموشی توصیه می شود ، در  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب حالی که در یک اتاق برای نورپردازی ، پارچه های سبک ، حتی کمی شفاف ، در صورت نداشتن مشکلات حریم خصوصی توصیه می شوند.

 

اگر بسته به فصل نیازهای مختلفی داشته باشید (حفظ گرما در طول زمستان اما اجازه عبور هوا در طول تابستان) ، می توانید دو گزینه جایگزین در نظر بگیرید:

 

با استفاده از پرده های سنگین در ماه های سرد و نور در ماه های گرم ، پرده ها را تغییر دهید. یا در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد ، حتی در تابستان ، از پرده هایی استفاده کنید که کاملاً شفاف یا اصلاً شفاف و از پارچه سبک تر از زمستان و شاید با رنگ های تازه تر برای تابستان مناسب نباشند.

پرده دوتایی را انتخاب کنید: یکی از پارچه های سبک و دیگری پارچه سنگین خواهد بود و با توجه به نیاز شما ، امکان روشنایی کامل را فراهم می آورد. پرده دوتایی کلاسیک با پنل های پرده ای فرش ساخته شده است ، اما به خصوص اگر محیط آن کلاسیک یا یکپارچهسازی با سیستمعامل نباشد ، همچنین می توانید از پرده های فرفری به عنوان پرده بیش از حد و انواع دیگر پرده ها (ونیزی ، پکیج ، بالون و غیره) مانند زیر استفاده کنید. پرده

بیشتر بخوانید:  10 اشتباه رایج در آزمون تیزهوشان که باید از آنها دوری کنید!

 

پرده دوتایی با قطره ساتن آبی

پرده دوتایی با قطره ساتن آبی REF: TC368

 

پرده های کلاسیک با پرده های زیر نصب شده بر روی میله دوتایی در محل زندگی

پرده های کلاسیک با پرده های زیر نصب شده بر روی میله دوتایی REF: TC400

 

پرده دو نفره زیبا با الگوی گل و کم رنگ در ساتن خاموشی روی میله دوتایی

پرده با طرح گل با قطره ساتن خاموشی REF: TC11

 

2) پرده ها به شما امکان می دهند عایق حرارتی خانه را بهبود بخشید

 

در زمستان ، آنها گرمای هوا را به سمت خارج کاهش می دهند ، در تابستان گرمای اشعه خورشید را محافظت می کنند ، گرمای بیش از حد اتاق ها را کاهش می دهند و نیاز به خنک کننده مصنوعی آنها دارند. به طور خلاصه ، این ترجمه به یک خانه خنک تر در تابستان و در زمستان گرم تر و همچنین در پس انداز اقتصادی ناشی از کمبود نیاز به گرم کردن یا یخچال اتاق ها تبدیل می شود.

 

3) اگر اتاق ها کوچک هستند بهتر است آنها را با پرده های مهم یا حجیم خسته نکنید

 

برای حفظ هوا مطبوع ، پرده های ونیزی ، پرده های عمودی ، پرده های غلتکی  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب ، پرده های پانلی ، پرده های رومی صاف یا برای تأثیر کمی غنی تر ، پرده های رومی پیچیده ، به نام. همچنین بادکنک

 

پرده های جلوی پانل با ارزش آلومینیومی

پرده پانل جلو با ارزش آلومینیوم REF: TC442

 

یا می توانید از پرده های مجلسی کلاسیک همیشه سبز و بسیار متنوع استفاده کنید ، از وزن کم کردن آنها با پرده های دوتایی ، والنس ، پارچه ، موهای بسیار غنی ، الگوهای خاکستری خودداری کنید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امتیاز دهید

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.