یودمی

معرفی دوره های آنلاین سایت یودمی udemy و نحوه دریافت مدارک آن

نقش اینترنت در آموزش بسیاری از مهارت‌ها امروزه بر کسی پوشیده نیست. شما از طریق بسیاری از برنامه‌های آموزشی آنلاین می‌توانید در منزل خود بسیاری از مهارت‌ها را فرا بگیرید. یودمی (Udemy) یکی از این سیستم های یادگیری آنلاین است. ما در این نوشتار قصد داریم شما را با سایت یودمی و امکانات و دوره‌های آن آشنا نماییم. پس مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

وبسایت Udemy یک فروشگاه آنلاین یادگیری می‌باشد که توسط کارآفرینی به نام گاگان بیانی و اکتای کاگلار در سال 2010 تاسیس شد. هر یک از دروس ارائه شده در یودمی توسط فایل های ویدیویی ارائه می‌شوند. این موضوعات از تنوع زیادی برخوردار‌اند و شامل دروس دانشگاهی مانند سرگرمی، اقتصاد، فناوری، زبان و روانشناسی است. یودمی در پی آن است تا به مردم کمک کند بسیاری از مهارت‌ها و یا برنامه های علمی خود را به صورت آنلاین فراگیرند. در این مجموعه هر فرد هرچه که یاد دارد می‌تاند آموزش دهد. این فروشگاه اینترنتی نه تنها دانش آموزان و مربیان، بلکه سازمان هایی را که قصد افزایش سطح مهارتی کارمندانشان را دارند نیز پوشش می‌دهد.

تعداد رو به رشد دانش آموزان سایت یودمی بیش از 80,000 درس را هر روزه به 10 زبان مختلف و از 190 کشور فرا می گیرند. بسیاری از درس های یودمی رایگان است و آموزش های این سایت به زبان انگلیسی است.

اکثر درس های یودمی پس از این که توسط دانشجو اخذ شود دارای گواهینامه تکمیل درس هستند و برخی از درس ها نیز به شکلی پیش نیاز درس های دیگر هستند. مدرک و گواهینامه‌های دریافتی از سایت یودمی بسیار مفید است و در رزومه شما مورد مثبتی تلقی می‌شود. یودمی با اتصال دانشجویان در سرتاسر جهان به بهترین مربیان، کمک می کند تا به اهداف خود برسند و رویاهای خود را دنبال نمایند.

یودمی کمک می کند تا سازمان هایی از هر نوع، آماده شوند تا آینده ای در حال تحول کار را فراهم سازند. مجموعه سرپرستی دوره های فنی و حرفه ای با رتبه های برتر تجاری به شرکت ها، دولت ها و افراد غیرانتفاعی این امکان را می دهد که تخصص خود را در خانه ارائه دهند و کارمندان را برای یادگیری و توسعه آماده کنند.

دوره‌های یودمی شامل چه مواردی است؟

دوره های آنلاین سایت یودمی، شامل 13 دسته اصلی برنامه نویسی، مالی و حسابداری، بیزینس، IT و نرم افزار، دفترداری، پیشرفت شخصی، طراحی، بازاریابی، سبک زندگی، عکاسی، سلامتی و ورزش، موسیقی و آموزشی و آکادمیک و چندین زیر مجموعه می‌شوند. در این دسته‌ها مجموعا بیش از 135 هزار دوره آموزشی، بیش از 50 هزار مربی و 30 میلیون دقیقه ویدیوی آموزشی به بیش از 60 زبان مختلف در دسترس علاقه مندان است.

بیشتر کلاس ها در موضوعات عملی مانند نرم افزار اکسل یا استفاده از دوربین آیفون است. یودمی به مشاغل این امکان را می دهد تا به مجموعه ای هدفمند از بیش از 4000 دوره آموزشی در موضوعات مختلف از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال تا بهره وری دفتر، طراحی، مدیریت، برنامه نویسی و کسب و کار موارد دیگر دسترسی پیدا کنند. همچنین سازمان ها می توانند با کمک یودمی پورتال های یادگیری سفارشی برای آموزش شرکت ها ایجاد نمایند.

بیشتر بخوانید:  بورسیه فول فاند دانشگاه بیلکنت ترکیه برای رشته های مختلف

یودمی

ویژگی آموزش‌های یودمی udemy

  • بدون پیش شرط: شما در این وبسایت بدون تعیین سطح یا دادن امتحان می‌توانید هر درسی که به آن علاقه داشتید را انتخاب نمائید.
  • قابل نمایش در هر دستگاهی : برای شما این امکان وجود دارد که کلاس های یودمی را بر روی تلفن هوشمند، تبلت، کامپیوتر دسکتاپ و لپ تاپ مشاهده کنید.
  • هزینه کم یا رایگان : یودمی 10 درصد از کلاس های خود را رایگان ارائه می‌دهد و بیشتر کلاس های دیگر نیز کمتر از 200 دلار هزینه دارند.
  • ضمانت بازگشت وجه 30 روزه : اگر بخواهید پیش از 30 روز از کلاس خارج شوید، جای نگرانی وجود ندارد چراکه در این صورت توسط یودمی کل هزینه پرداختی به حسابتان بازگشت داده می شود.
  • دسترسی به Student Reviews : دانش آموزان می توانند به سیستم ارسال بازخورد دسترسی داشته باشند و نظر خود را درباره یک درس اعلام کنند. با این قابلیت مدیران یودمی می توانند بر روی انتخاب یا عدم انتخاب یک درس تصمیم بگیرند.
  • خودخوان بودن: بخش های یک کلاس در یودمی بین 5 تا 15 دقیقه طول می کشد. بعد از تماشای هر بخش از یک درس در یودمی، شما می توانید با پاسخ به تعدادی سوال میزان یادگیری خود را بفهمید.
  • گواهی تکمیل : پس از تکمیل اکثر درس ها در یودمی به دانش آموزان گواهی ارائه می شود. برخی از درس ها هم به دانش آموزان اعتباری می دهد تا بتواند یادگیری را ادامه دهند.
  • مربیان مجرب: مربیان یودمی بسیار مجرب و آموزش دیده می‌باشند و هر درس از بهترین های آن رشته مربی جذب نموده است.
  • دسترسی فوری: پس از ثبت نام در کلاس یودمی شما بلافاصله به PDF ها، برنامه های آموزشی، لیست وظایف و راهنما دسترسی خواهید داشت.
  • دسترسی همیشگی به کلاس ها : شما می توانید دوباره وارد بخش یا تمام کلاس شوید و آن درس را دوباره یاد بگیرید. این قابلیت به تسلط و فهمیدن شما در یک درس کمک شایانی می‌نماید.

اعتبار گواهی نامه‌های سایت یودمیUdemy

با پایان یک دوره آموزشی آنلاین در سایت Udemy، گواهینامه اتمام دوره به شما داده خواهد شد. این گواهی می‌تواند به قوی‌تر شدن رزومه شما کمک فراوانی نماید. همچنین بیش از 4000 شرکت با این سایت همکاری دارند که گواهی‌های یودمی را به رسمیت می ‌شناسند. لازم به ذکر است که با شرکت در بعضی دوره ها اعتبار برای صدور گواهینامه فنی نیز ایجاد می شود. جالب است بدانید که کمپانی‌هایی نظیر آدیداس، فولکس واگن، پین‌تر است، بوکینگ از دوره‌های آموزشی یودمی برای آموزش کارمندان خود و بالابردن سطح آن‌ها استفاده می‌کنند. براین اساس گواهی نامه‌های یودمی در تقویت رزومه و شانس پذیرش و استخدام شما در سطح بین المللی بسیار مفید و کارساز خواهد بود.

مزایای استفاده از کلاس‌های یودمی

  • در این سایت شما می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید. یعنی ثبت نام کردن برای شما هزینه ای ندارد.
  • به مدت 30 روز می توانید از آموزش های این سایت به صورت رایگان استفاده کنید.
  • فراهم بودن شرایط برای یادگیری سریع تر و در زمان کوتاه تر
  • استفاده از ان دوره‌ها در هر مکان و زمانی
  • کاربردی و عملی بودن دوره ها
  • امکان برقراری ارتباط با سایر دانشجویان
  • برای ثبت نام در این کلاس ها محدودیت سنی وجود ندارد.
بیشتر بخوانید:  بورسیه تحصیلی دااد (DAAD) آلمان 2024 چیست؟ + شرایط و مدارک

یودمی

نحوه استفاده از کلاس های Udemy

در این سایت شما می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید. یعنی ثبت نام کردن برای شما هزینه ای ندارد. به مدت 30 روز می توانید از آموزش های این سایت به صورت رایگان استفاده کنید. بعد از آن برای استفاده از دوره های آموزشی باید هزینه پرداخت کنید.

برای استفاده از کلاس های آموزشی ابتدا باید وارد سایت یودمی ( این لینک) شوید و یک اکانت کاربری برای خود ایجاد کنید و با انتخاب کلاس آموزشی خود، هزینه ی آن را با پرداخت ارزی انجام دهید. این کار از طریق پرداخت ارزی آنلاین پی پال و یا کارت های اعتباری ارزی مسترکارت و یا ویزاکارت انجام می‌شود. بعد از خرید از سایت یودمی، به راحتی با استفاده از موبایل، لپ تاپ یا تبلت خود می‌توانید دوره آموزشی خود را طی کنید و بعد از انجام تمرینات کاربردی گواهینامه یودمی را دریافت کنید. هیچ محدودیتی در مورد مدت زمان دوره و نحوه طی کردن دوره برای شما وجود ندارد و همه چیز تحت کنترل خودتان است.

جهت شرکت در دوره های رایگان سایت یودمی می توانید به این لینک نیز مراجعه نمایید.

نحوه پرداخت هزینه جهت دریافت گواهی 

استفاده از درگاه پی پال: پی پال یکی از راحت ترین روش های پرداخت است که مورد استفاده بسیاری از وبسیایت های خارجی دیگر جهت پرداخت است.

خرید از وبسایت یودمی: شما می توانید درس مورد نظر خود را از وبسایت یودمی خریداری کنید. به طور پیشفرض این وبسایت کارت های بانکی ایران را به عنوان روشی برای پرداخت نمی پذیرد و حتی برای دسترسی به وبسایت آن می بایست از ابزار تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. جالب این جاست که در فهرست کشور های مورد پذیرش نام ایران وجود دارد.

برای استفاده از این امکانات محدودیت‌هایی شامل ایرانی‌ها می‌شود و امکان استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی برای خرید دوره‌های آموزشی Udemy وجود ندارد. شما می‌توانید در ایران با استفاده از خدمات سایت ایرانی کارت همچون کارت‌های اعتباری مستر کارت و ویزا کارت یا با شارژ حساب پی پال از تمام امکانات سایت یودمی استفاده نمائید.

شما می توانید برای استفاده از این دوره ها از هر دستگاهی استفاده کنید اما استفاده از کامپیوتر بهتر است. چرا که قیمت های موجود در برنامه تلفن همراه با قیمت هایی که در وب سایت وجود دارد متفاوت است. چرا که این برنامه ها از طریق سرویس های iOS و اندروید پشتیبانی می شوند و معمولا به همین دلیل قیمتشان کمی بالاتر است. علاوه بر این در اپ موبایل نمی توانید از کوپن ها استفاده کنید.

جالب است بدانید که ابن وب سایت هر چند وقت یک بار تخفیف برای دوره های خود در نظر می گیرد. پس شما می‌توانید با ثبت نام در وب سایت از این تخفیف ها باخبر شوید. دسترسی شما به دوره ای که ثبت نام کرده اید همیشگی است. به این معنا که بعد از پایان دوره باز هم می توانید از مطالب آموزشی استفاده کنید.

4.1/5 - (14 امتیاز)

5 پرسش و پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.