چطور با 1 میلیون تومان به باکو سفر کنیم؟

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که چطور میتوان یک سفر خارجی،ارزانتر از سفر داخلی داشته باشید؟ – خیلی از مسافران دوست دارند تا یک سفر ارزان قیمت به خارج از کشور داشته باشند و به دنبال این هستند چطور میتوان این کار را انجام داد.به همین منظور،در این نوشته تلاش کرده ایم تا راهنمای سفر 1 میلیون تومانی شما به شهر زیبای باکو باشیم.در ادامه همراه ما باشید.

همانطور که میدانید،کشور آذربایجان دارای مرز زمینی با ایران است.اگر شما هم قصد دارید به کشور آذربایجان و شهر باکو سفر کنید،تنها کافی است نکاتی که در ادامه بیان میکنیم را انجام دهید و به این شهر زیبا سفر کنید.

1.اخذ ویزای آذربایجان

برای اخذ ویزای این کشور،تنها کافی است صفحه اول پاسپورت خود را آماده  کنید و با یک کارگزار باکو در تماس باشید تا نسبت به اخذ ویزای آذربایجان اقدام کند.هزینه ی اخذ ویزای توریستی آذربایجان،حدود 26 دلار است و در 5 روز صادر خواهد شد.

2.رزرو محل اقامت در باکو

برای اینکه قیمت سفر زمینی باکو مناسب باشد،باید از بین هاستل ها یا هتل های ارزان باکو انتخاب کنید.به عنوان مثال هتل های سه ستاره منطقه نریمانف می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد.فقط توجه داشته باشید که اگر قصد سفر خانوادگی را دارید،هتل برای شما ارزان خواهد بود،اما اگر قصد دارید به صورت افرادی به باکو سفر کنید،بهتر است از بین هاستل های مرکز شهر یکی را انتخاب کنید.شما به راحتی میتوانید قیمت هایی در حدود 10 منات (واحد پول آذربایجان) به ازای هر شب پیدا کنید.

همچنین اگر به صورت گروهی به باکو سفر میکنید،مثلا اگر بالای 6 نفر هستید،پیشنهاد میدهیم نسبت به اجاره آپارتمان در باکو اقدام کنید.رزرو یا اجاره روزانه آپارتمان در باکو،می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای شما باشد تا سفرتان کم هزینه باشد.

3.سفر با ماشین شخصی یا اتوبوس؟

اگر قصد دارید با ماشین شخصی سفر کنید،پیشنهاد میدهیم تا آستارا با ماشین شخصی رفته و بعد از آن،از تاکسی های مرزی تا شهر باکو استفاده کنید.کرایه تاکسی از آستارا تا باکو به ازای هر نفر بین 15 تا 20 منات است و حدود 300 کیلومتر تا شهر فاصله خواهید داشت.همچنین اگر قصد دارید با اتوبوس به شهر باکو سفر کنید،میتوانید با رزرو اینترنتی اتوبوس تهران باکو،سفر کنید.هزینه رفت و برگشت اتوبوس،حدود 500 هزار تومان خواهد بود.

هزینه ی خورد و خوراک در باکو

برای اینکه هزینه ی زیادی نداشته باشید،اگر در آپارتمان اقامت خواهید داشت،بهتر است کمی مواد خوراکی همراه خود ببرید و در آپارتمان پخت و پز کنید.اگر هم قصد دارید از غذاهای بیرون استفاده کنید،پیشنهاد ما دونر کباب است که حدود 2 منات است.

پیشنهاد آخر اینکه،اگر دوست ندارید هزینه تاکسی برای رفت و آمد در شهر پرداخت کنید،پیشنهاد میدهیم یک باکو کارت تهیه کنید تا از طریق متو در سطح شهر رفت و آمد کنید.هزینه ی باکوکارت،از 2 منات شروع میشود به بالا.همچنین فراموش نکنید که عوارض خروج خود را قبل از سفر پرداخت کنید.

چطور میتوانین هتل های ارزان باکو را پیدا کنیم؟

برای رزرو هتل ارزان در باکو،تنها کافی است از بین کارگزارن باکو،یکی را پیدا کنید و از آن ها کمک بخواهید.اما در این بین پیشنهاد ما سیستم رزرواسیون سایت باکوهلدینگ است.اگر به این سایت مراجعه کنید،در قسمت رزرو هتل های باکو،تنها کافی است با فیلتر کردن هتل های باکو بر اساس قیمت،موقعیت و ستاره های آن،به راحتی می توانید هتل های خوبی پیدا کنید.همچنین از طریق تماس با پشتیبانی این سایت،مشاوره های خوبی دریافت خواهد کرد.لازم به ذکر است که این سایت،دارای دفتر مرکزی در شهر باکو بوده و به صورت مستقیم با هتل ها در تماس است و همین موضوع باعث شده است تا قیمت های ارزان و رقابتی ارائه کند.

به همین ترتیب اگر به صورت سرانگشتی حساب کنید،خواهید دید که با حدود 1 میلیون تومان به ازای  هر نفر،میتوانید به خارج از کشور سفر کنید.

موفق باشید.

امتیاز دهید

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.