هتل نیکو مشهد و هتل آپارتمان مشهد

هتل نیکو از جمله هتل های یک ستاره مشهد است که کیفیت بسیار خوب و قابل ملاحضه ای دارد. این هتل در مجاور حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. فاصله این هتل تا حرم با پای پیاده تنها یک دقیقه است. به محض خروج از هتل می توانید باب الرضا را مقابل خود مشاهده کنید. هتل نیکو در دسته هتل های نزدیک به حرم قرار می گیرد. علاوه بر این هتل نیکو از لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه بوده و هزینه بالایی ندارد. با اقامت در این هتل مشهد و هتل آپارتمان مشهد می توانید از تجربه یک سفر ارزان لذت ببرید. هتل نیکو شامل 59 اتاق است که از پنجره برخی از اتاق های آن، به راحتی می توان گنبد طلا امام رضا (ع) را مشاهده کرد. هر اتاق کاملا تمیز و دارای امکاناتی همچون: توالت ایرانی و فرنگی تلوزیون LED، یخچال و … می باشد.

امکانات هتل نیکو:

مدیریت هتل نیکو امکانات مختلفی از جمله: منوی غذایی متنوع، سیستم سرمایش، اینترنت وایرلس، خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات بارربری، نمازخانه و … را برای مسافران خود در نظر گرفته است.

آدرس: مشهد , خیابان امام رضا , فلکه آب به طرف فلکه حضرت سمت چپ

شروع قیمت از : هر نفر هر شب 75,000 تومان

در این اقامتگاه انواع مختلفی از اتاق ها شامل: اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سه تخته و … وجود دارد. پرنسل هتل نیکو با تجربه و آموزش هایی که در این زمینه دیده اند آماده خدمت رسانی به مسافران و زائران مشهد مشهد هستند.

البته هتل نیکو مشهد کافی شاپ داخلی ندارد. اما در نزدیکی آن چندین کافی شاپ و آبمیوه فروشی قرار گرفته که می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

هتل ساوین مشهد

هتل ساوین مشهد در سال 1397 با هدف، ارائه خدمات به زائران و مسافران تاسیس شد. هتل نوساز ساوین دارای 7 طبقه و در مجموع 112 اتاق است. دسترسی به حرم و بازار رضا از این هتل به راحتی امکان پذیر است و فاصله چندانی با آن ها ندارد. چرا که هتل ساوین در خیابان امام رضا قرار گرفته است. تنها با سپری کردن 4 کیلومتر، مسافران به خانه تاریخی داروغه خواهند رسید و می توانند از این بنا تارخی و جذاب دیدن کنند. این هتل سه ستاره دارای خدمات و امکانات بسیاری از جمله: رستوران، کافی شاپ، آشپزخانه مرکزی، اعلام حریق، آسانسور، لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، نمازخانه، سیستم بیدار باش و … می باشد.

قوانین هتل ساوین:

از جمله قوانین این هتل می توان به مواردی همچون ساعت تحویل و تخلیه اتاق اشاره کرد که ساعت تحویل 14 و ساعت تخلیه 12 می باشد. هتل ساوین مشهد برای کودکان زیر سه سال، هزینه اقامت دریافت نمی کند. همچنین، هزینه اقامت کودکان بین 3 تا 5 سال نیز در صورتی که از سرویس استفاده نکنند به صورت نیم بها محاسبه می شود.

بانوان تنها برای گرفتن اتاق در هتل می بایست حتما کارت ملی و شناسنامه عکس دار خود را به مامور پذیرش نشان دهند. زوجین نیز با ارائه صیغه نامه معتبر که با مهر برجسته تایید شده، به همراه شناسنامه و کارت ملی عکس دار، می توانند اتاق مورد نظر خود را رزرو کنند.

3.5/5 - (2 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.