آیا تصمیم به سفر گرفته‌اید و دنبال مقصدی مناسب هستید؟ آری، اصفهان بهترین گزینه است. معاملات ارزان‌قیمت پرواز از تهران به اصفهان را پیدا کنید و در یک سفر “نصف جهان” را کشف کنید! بله! این همان چیزی است که اصفهان به آن مشهور است. اصفهان یک شهر تاریخی در قلب ایران است که در کویرهای مرموز احاطه شده است. بنابراین پروازهای تهران به اصفهان در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای گشت و گذار در این شهر زیبا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بلیط ارزان پرواز، رزرو آنلاین و سفر در هواپیما در فرودگاه مهرآباد تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان را پیدا کنید. فرودگاه بین المللی اصفهان سالهاست برای ارائه خدمات سفر هوایی تأسیس شد. سفر شما به اصفهان از آنجا شروع می‌شود.

 

برنامه پروازهای تهران به اصفهان به چه صورت است؟

اولین پرواز تهران به اصفهان حدود ساعت 5 صبح از فرودگاه مهرآباد خارج می‌شود و آخرین پرواز حدود ساعت 11 شب انجام می‌شود. بنابراین با برنامه زمان‌بندی گسترده می‌توانید پرواز را متناسب با برنامه‌های خود انتخاب کنید.

پرواز از تهران به اصفهان چه مدت طول می‌کشد؟

اصفهان 338 کیلومتر با تهران فاصله دارد. بنابراین، فقط یک ساعت طول می‌کشد تا در فرودگاه اصفهان به زمین بنشینید و سفر خود را شروع کنید. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بهترین بلیط پرواز تهران اصفهان را پیدا کنید، خرید بلیط هواپیما از علی بابا را امتحان کنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران اصفهان چقدر است؟

قیمت بلیط‌های تهران به اصفهان از 200 هزارتومان شروع می‌شود. اگر می‌خواهید پرواز به اصفهان را رزرو کنید و به دنبال بلیط پرواز کم هزینه هستید، باید بدانید که بسته به خطوط هوایی ممکن است سیاست‌های متفاوتی در رابطه با قیمت بلیط برای نوزادان و کودکان نیز اعمال شود. کودکان 2 تا 12 ساله از آنجا که به یک صندلی جداگانه احتیاج دارند، به عنوان یک بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. در نتیجه هیچ تخفیفی در بلیط نخواهد داشت. اگرچه، برخی از شرکت‌های هواپیمایی حدود 50٪ تخفیف برای کودکان ارائه می‌دهند. همچنین، بلیط برای نوزادان حدود 10٪ از قیمت اصلی بلیط خواهد بود. به طور کلی، اگر حداقل 6 هفته قبل از عزیمت سعی کنید پرواز خود را رزرو کنید و با رزرو هتل اصفهان از علی بابا، برای اقامت خود نیز گزینه مناسبی پیدا کنید، آرامش بیشتری قبل سفر خواهید داشت.

چگونه می‌توان بلیط هواپیما تهران اصفهان پیدا کرد؟

به طور کلی اگر به دنبال پروازهای ارزان به اصفهان هستید، زمستان بهترین زمان برای رزرو پرواز است. از آنجا که زمستان برای سفر به اصفهان فصل کم ترددی محسوب می‌شود و به دلیل پایین بودن تقاضا، قیمت پایین است! بر این اساس، بسته به”زمان”، قیمت یک پرواز از تهران به اصفهان متغیر است. یافتن یک پرواز ارزان قیمت با چند عامل مانند تاریخ و فصلی که پرواز را جستجو می‌کنید ، روز عزیمت و تعداد صندلی‌های موجود تعیین می‌شود. تهران به اصفهان مسیری شلوغ است. از این رو، همیشه می‌توانید پروازهای ارزان به اصفهان را پیدا کنید. برای این کار بهتر است در طول هفته به جای آخر هفته، پرواز خود را جستجو کنید. یکی دیگر از عوامل مهم برای یافتن ارزانترین پرواز از تهران به اصفهان، رزرو بلیط پرواز شما حداقل 2 ماه قبل است. علاوه بر این، با خرید بلیط هواپیما از علی بابا دسترسی به طیف گسترده‌ای از جستجوی پروازها به شما کمک می‌کند تا ارزان ترین بلیط پرواز را پیدا کنید و شما را به سمت یک رزرو آنلاین روان راهنمایی کند. با یافتن معاملات پرواز لحظه آخری، علی بابا به شما کمک می‌کند بودجه خود را برای سفر بعدی خود نیز پس‌انداز کنید.

بسیاری از شرکتهای هواپیمایی مختلف بلیط هواپیما تهران اصفهان را ارائه می‌دهند. به طور کلی، روزانه 3 تا 10 پرواز بدون توقف از  فرودگاه مهرآباد به فرودگاه بین المللی اصفهان انجام می‌شود. در ادامه می‌توانید برخی از خطوط هوایی را که پروازهای با اصفهان با برنامه زمانی متفاوت ارائه می‌دهند، پیدا کنید. لطفا توجه داشته باشید که بسته به زمان عزیمت شما پروازهای خاص در تاریخ های مشخص از خطوط هوایی خاص در دسترس است.

فاصله زمینی اصفهان تا تهران چقدر است

اکنون خطوط هوایی را می‌شناسید که بیشتر از تهران به اصفهان پرواز می‌کنند. بنابراین، همیشه می‌توانید هواپیمایی را پیدا کنید که به دنبال بلیط یک طرفه یا بلیط بصورت رفت و برگشت از تهران به اصفهان هستید، هواپیمایی کم هزینه را پیدا کنید.

چمدان دستی

بسته به هواپیمایی که پرواز از تهران به اصفهان را فراهم می‌کند، هزینه چمدان ممکن است به مقدار کمی متفاوت باشد. معمولاً بیشتر خطوط هوایی اکونومی و کلاس تجاری 5 تا 7 کیلوگرم را در کابین مجاز می‌کند. ابعاد چمدان باید به اندازه‌ای باشد که در کمد لباس کوچک قرار بگیرد.

انتخاب صندلی

به طور معمول خدمات پرواز داخلی ایران شامل انتخاب صندلی نمی‌شود. با این حال، هواپیمایی ماهان این فرصت را برای راحتی شما فراهم می‌کند تا بتوانید صندلی خود را در هواپیما انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با شرکت هواپیمایی ماهان، یک پرواز آنلاین برای پرواز خود به اصفهان داشته باشید.

 

امتیاز دهید

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.