هتل سورینت مریم کیش هتلی باشکوه در جزیره کیش

کیش از جمله جزایر زیبایی است که همه ساله میزبان مهمانان از سراسر ایران و خارج می‌باشد. مسافرانی که برای خرید و تفریح به این جزیره سفر کرده‌اند؛ همیشه دغدغه مکانی مناسب برای اقامت را داشته‌اند. با این حال کیش توانسته خیلی خوب این نیاز را رفع نماید. هتل‌های باکیفیت و جدید در این جزیره کم نیستند. یکی از این هتل‌ها که قصد معرفی آن را داریم، هتل سورینت مریم کیش می‌باشد.

صاحب هتل مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش، از جمله هتل های کیش می‌باشد که ۴ ستاره طلایی دارد. این هتل که در میدان امیرکبیر جزیره کیش واقع شده‌، در سال ۱۳۸۳ برای اولین بار با مساحتی بالغ بر ۷ هزار متر مربع افتتاح شد. هتل سورینت مریم کیش در سال ۱۳۹۲ برای آخرین بار مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت.

خوب است بدانید معماری هتل سورینت مریم، دارای سبک معماری اروپایی باروک می‌باشد و از جذابیت زیادی برخوردار است. این هتل متشکل از ۳ طبقه و ۵۵ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت‌های مدرن و مجهز با امکانات کامل می‌باشد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مریم در هر زمان آماده پذیرایی از مسافران هستند. بطورکلی، این هتل از ۱۳۳ تخت برخوردار می‌باشد.

هتل سورینت از جهت موقعیت مکانی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار گرفته ‌است. هتل مریم در مجاورت اکثر مراکز خرید شامل  مروارید، سارینا۲، پردیس۱ و ۲ و پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد. هتل دسترسی مناسبی به ساحل و اسکله تفریحی کیش دارد.

به این مهم توجه داشته باشید که ورودی هتل سورینت مریم شامل چندین پله است. پرسنل مجرب و ماهر هتل مریم سعی در این دارند تا شما اقامتی لوکس و مدرن با آسودگی خاطر در این هتل شیک بگذرانید.

خدمات هتل سورینت مریم

ازجمله خدمات رایگانی که هتل سورینت مریم کیش به مهمانان ارائه می‌دهد، شامل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش‌های هتل و همینطور پارکینگ رایگان غیرمسقف با گنجایش بالا برای آن دسته از افرادی است که با خودروی شخصی خود به جزیره کیش سفر می‌کنند، می‌شود.

بیشتر بخوانید:  10 اشتباه رایج در آزمون تیزهوشان که باید از آنها دوری کنید!

علاوه بر موارد ذکر شده، از امکانات قابل توجه هتل سورینت، اتاق ویژه معلولین، مکانی برای افراد سیگاری، مکانی برای افراد غیرسیگاری، اتاق مهمانی، اتاق جلسات کاری و قنادی می‌باشد. همچنین، اگر برای شما هم زیبایی و مرتب بودن ظاهر در طول سفر اهمیت دارد؛ باید بگوییم که آرایشگاه هم در داخل هتل سورینت وجود دارد.

سوئیت هتل مریم کیش

تمامی واحدهای هتل سورینت مریم کیش اعم از اتاق و سوئیت، دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، یخچال، مینی بار (با هزینه)، صندوق امانات، چای‌ساز، سیستم اعلام حریق، تلفن، روم سرویس، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی هستند. از پنجره برخی اتاق‌ها نمای چشم‌نواز و دل‌انگیز جزیره کیش مشخص است.

رستوران هتل مریم کیش

در هتل سورینت مریم کیش کافی شاپ به‌صورت شبانه‌روزی، رستوران بوفه، رستوران فضای باز و رستوران با فضای بسته با گنجایش ۷۰ نفر قرار دارد. شما می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را به بهترین صورت ممکن تهیه نمایید. غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی را مهمانان می‌توانند در رستوران هتل سورینت مریم میل کرده و در کنار عزیزان خود لذت ببرند.

بوفه صبحانه هتل سورینت مریم کیش

چه وعده‌ای مهم‌تر از صبحانه برای شروع یک روز پرهیجان لازم است؟ در هتل سورینت می‌توانید انواع متنوع و غذاهای خوشمزه را برای صبحانه سفارش داده و نوش‌جان کنید. به این ترتیب خودتان را برای یک روز پر از تفریح و گشت‌وگذار در جزیره کیش آماده می‌کنید.

تفریحات هتل مریم کیش

در هتل سورینت مریم کیش تفریحاتی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده ‌است که شامل گیم نت، فوتبال دستی و ایرهاکی می‌شود. همینطور مسافران این امکان را دارند تا جهت گشت و گذار در جزیره زیبای کیش و لذت بردن از رانندگی در خیابان‌ها و بلوارهای چشم‌نواز و باصفای جزیره، با خودروهای لوکس منطقه آزاد، به پذیرش هتل مراجعه نمایند و اقدام به اجاره ماشین بدون راننده بکنند. بدون شک این تجربه از جمله هیجان‌انگیزترین خاطرات سفر به کیش خواهد شد.

امکانات هتل مریم کیش

پذیرش شبانه‌روزی هتل سورینت مریم در هر موقع از شبانه روز برای کمک و خدمت رسانی به مهمانان آماده است. تمام نیروها و پرسنل هتل و پذیرش، مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی هستند. مهمانان این امکان را دارند تا در صورت درخواست از خدماتی نظیر اتو، لاندری یا همان خشکشویی، فتوکپی، فکس، روم سرویس، تبدیل ارز، خدمات سی آی پی (تشریفات ویژه CIP)، روم سرویس و صبحانه در اتاق بهره‌مند گردند.

بیشتر بخوانید:  مسکو یا سن پترزبورگ!  به کدام شهر روسیه سفر کنیم؟

کادر مجرب و خوش اخلاق پذیرش هتل سورینت مریم به بهترین نحو ممکن مهمانان عزیز را راهنمایی کرده و درخواستشان را برآورده می‌کند به طوری که مهمانانی که در هتل سورینت مریم کیش تجربه اقامت داشته‌اند، احساس کامل رضایت و خرسندی از نحوه برخورد پرسنل، خدمات ارائه شده و امکانات رفاهی داشته‌اند.

از جمله امکانات لابی هتل سورینت مریم کیش با گنجایش ۵۰ نفر می‌توان به کپسول آتش نشانی، مبل، میز، محل نشیمن، موسیقی زنده، اینترنت وای فای رایگان، دستگاه واکس کفش، امکان شارژ لوازم الکترونیکی، اتاق چمدان، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

اماکن نزدیک به هتل سورینت کیش

  • فاصله هتل سورینت مریم تا کارتینگ: تقریبا ۷۱۶ متر
  • فاصله هتل سورینت مریم تا بازار پردیس۲: تقریبا ۱.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل سورینت مریم تا بولینگ مریم: تقریبا ۱.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل سورینت مریم تا بازار پانیذ: تقریبا ۱.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل سورینت مریم تا بازار پردیس۱: تقریبا ۱.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل سورینت مریم تا بازار ونوس: تقریبا ۱.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل سورینت مریم تا کیش مال، بازار پدیده، بازار مریم: تقریبا ۱.۶ کیلومتر
  • فاصله هتل سورینت مریم تا اسکله تفریحی: تقریبا ۱.۷ کیلومتر
  • فاصله هتل سورینت مریم تا پلاژ بانوان: تقریبا ۲.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل سورینت مریم تا پلاژ آقایان: تقریبا ۲ کیلومتر
  • فاصله هتل سورینت مریم تا کشتی یونانی: تقریبا ۱۳ کیلومتر

جمع‌بندی

همانطور که خواندید، هتل سورینت مریم کیش از جمله هتل‌های باکیفیتی است که تجربه اقامت در آن فراموش‌نشدنی خواهد بود. اگر شما هم قصد سفر به جزیره را دارید و به دنبال بررسی بهترین هتل های جزیره هستید، حتما هتل سورینت را در لیست گزینه‌های خودتان قرار دهید.

این مطلب از مقاله معرفی هتل سورینت مریم کیش هتلی با معماری اروپایی باروک وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

4.5/5 - (6 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.