راهنمای خرید سرور مجازی فرانسه با کیفیت و سرعت بالا

یکی از مهم ترین معیارهایی که باید موقع خرید سرور مجازی در نظر بگیریم، لوکیشن دیتاسنتر مربوط به سرور اصلی VPS است. یک انتخاب درست می تواند باعث قدم های محکم تر و بزرگتر در مسیر موفقیت شود و الان که صحبت از خرید سرور مجازی فرانسه است، باید ببینیم که VPS فرانسه از لحاظ کارایی و عملکرد در چه رتبه ای قرار دارد و چگونه می توان انتخاب هوشمندانه ای انجام داد:

سرور مجازی فرانسه چیست؟

سرور مجازی از تقسیم منابع سخت افزاری یک سرور فیزیکی قدرتمند به وجود می آید و این کار از طریق تکنولوژی های مجازی سازی انجام می شود. البته، با خرید سرور مجازی قرار نیست منابع خود را با سایر سرورهای مجازی مربوط به سرور اصلی به اشتراک بگذارید. به این صورت که منابع و ویژگی هایی که موقع انتخاب پلن به خود اختصاص داده اید، خاص شما هستند و به غیر از شما کاربر دیگری به آنها دسترسی ندارد.

از لحاظ کارایی و عملکرد شباهت بسیار زیادی بین VPS و سرور فیزیکی وجود دارد ولی این که VPS یک نسخه مجازی شده از سرور اصلی است باعث می شود هزینه خرید سرور مجازی مقرون به صرفه تر باشد.

ولی وقتی صحبت از سرور مجازی فرانسه می شود، جا دارد به اصطلاح دیتاسنتر هم اشاره کنیم. دیتاسنتر ها محل نگهداری سرورهای فیزیکی هستند و لوکیشن این دیتاسنتر، مشخص کننده لوکیشن سرور مجازی و در نتیجه IP ثابت شما است.

اما چرا سرور مجازی فرانسه بخریم؟

همه سرورهای مجازی، از ایرانی گرفته تا خارجی، مزیت های خاص خود را دارند ولی این که از بین دیتاسنترهای موجود در جهان یکی را برای کسب و کار یا هر هدف شخصی خود انتخاب کنید، به نیازها و انتظارات شما بستگی دارد.

سرور مجازی فرانسه از لحاظ قدرت سخت افزاری و کیفیت پهنای باند حرف ندارد و استفاده از هاردها و پردازنده های بروز و پرسرعت در سرورهای اصلی باعث شده است که یک انتخاب ایده آل برای کاربران سراسر جهان باشد.

اگر از جهت فاصله و زمان پینگ هم بررسی کنیم، با توجه به فاصله بین 4500 کیلومتری ایران و فرانسه، مطمئناً پینگ پایین (40 تا 90 میلی ثانیه) یا سرعت بالا سرور باعث شده است که کاربران ایرانی در این زمینه هم یک نفس راحت باشند. استفاده از یک VPS با قدرت سخت افزاری و پردازشی بالا و همچنین پینگ پایین، از جمله امتیازاتی است که در پیشرفت سریع تر و در عین حال، قوی تر یک کسب و کار موثر است.

از جهت آی پی ثابت هم نگاه کنیم، توجه تریدرها و توسعه دهندگان وبسایت و اپلیکیشن بیشتر جلب می شود.

سرور مجازی فرانسه برای ترید

سرور مجازی فرانسه برای ترید

تریدرهای ایرانی که از فعالیت در صرافی های بین المللی محروم هستند، به خاطر ترس از شناسایی هویت خود به طور مداوم مجبور به استفاده از VPN هستند ولی هر گونه قطعی و تغییر لوکیشن در استفاده های مکرر از VPN می تواند موقعیت شما را به خطر بیاندازد و خطر مسدود شدن حساب چند برابر شود.

با خرید سرور مجازی فرانسه علاوه بر این که سرور مجازی قدرتمند و سریعی برای ثبت معاملات دارید، صرافی ها هم همیشه شما را به عنوان یک کاربر فرانسوی می شناسند و این باعث می شود که در استفاده از تمام سرویس ها و ویژگی های صرافی آزاد باشید.

سرور مجازی فرانسه برای هاستینگ وبسایت و اپلیکیشن

اگر هدف شما از راه اندازی وبسایت یا اپلیکیشن این است که کاربرانی را از سراسر جهان جذب کنید و در ارائه انواع سرویس ها و ویژگی ها دچار محدودیت نشوید، سرور مجازی فرانسه گزینه ایده آلی برای کسب و کار شماست.

جدا از این، هر کسب و کاری به مرور زمان شناخته می شود و بازاریابی و کیفیت محصولات و سرویس ها باعث افزایش محبوبیت می شود. این محبوبیت با افزایش بازدید، افزایش محتوا وبسایت یا اپلیکیشن و همچنین افزایش میزان آپلود/دانلود همراه خواهد بود که نباید باعث نگرانی صاحب کسب و کار شود. با خرید سرور مجازی فرانسه نه تنها صاحب یک سرور با قدرت پردازشی بالا و پهنای باند نامحدود می شوید، بلکه آپتایم بالای سرور باعث می شود وبسایت یا اپلیکیشن شما از اختلالاتی مثل Down شدن دور بماند و کاربران برای دسترسی به سرویس های شما به مشکل برنخورند.

در کل، اگر مدیریت کند ترافیک، نگرانی های امنیتی سایت، مشکلات مربوط به مقیاس پذیری، آپتایم پایین و … از نگرانی هایی شما هستند و در انتخاب سرور مجازی مناسب برای هاستینگ وبسایت یا اپلیکیشن دخیل هستند، VPS فرانسه می تواند کلید رهایی شما از این دغدغه ها باشد.

البته به غیر این دو مورد، استفاده از اکانت های خارجی مثل حساب پی پل، دسترسی به سرویس ها و وبسایت های تحریم شده برای ایرانی ها از موارد دیگری هستند که باعث خرید سرور مجازی فرانسه با سرعت و قدرت پردازشی بالا است.

سرور مجازی فرانسه را چگونه بخریم؟

حالا که با توجه به کارایی و عملکرد VPS فرانسه تصمیم خود را گرفته اید، قبل از اینکه به صفحه خرید سرور مجازی فرانسه یک شرکت ارائه دهنده مراجعه کنید، کمی صبر کنید…

اول باید نوع سیستم عامل، نیازهای سخت افزاری و قابلیت های امنیتی موردنیاز خود را در نظر بگیرید و با بررسی و تحقیق موفق به خرید یک پلن ایده آل از یک شرکت معتبر شوید.

اینکه متناسب با تخصص و نیاز خود از بین سیستم عامل لینوکس و ویندوز، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید، خیلی مهم است. انتخاب از بین لینوکس و ویندوز با اینکه امتیازات یکی از آنها را نصیب شما می کند ولی در مقابل، امتیازات دیگری را هم از شما می گیرد و این شما هستید که باید بر این اساس ترجیح خود را انجام دهید.

مثلاً اگر از جنبه پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی نگاه کنیم، سایت ها یا اپلیکیشن هایی که با زبانی Asp.Net نوشته شده اند، برای هاستینگ به یک VPS فرانسه ویندوز نیاز دارند ولی از طرف دیگر، سرور مجازی فرانسه لینوکس برای وبسایت های C، C++، پایتون و Perl مناسب است. PHP نقطه مشترک این دو سیستم عامل است ولی در کل لینوکس سازگاری بیشتری با PHP و Mysql دارد.

میزان مهارت کار کردن با ترمینال لینوکس هم مهم است چون سرور های لینوکس رابط گرافیکی ضعیف تری دارند و بیشتر کار ها با وارد کردن دستورات در Command Line انجام می شود در حالی که ویندوز رابط گرافیکی آشناتر و ساده تری دارد.

اگر بعد امنیتی هاستینگ برای شما مهم است، سرور مجازی فرانسه لینوکس برای شما بهتر است چون بعضی از نرم افزارهای ویندوز نیاز به لایسنس دارند و وقتی به صورت کرک شده استفاده می شوند با باگ امنیتی همراه می شوند.

بعد اینکه که سیستم عامل خود را انتخاب کردید، نوبت به تعیین منابع سخت افزاری (Cpu، Ram، نوع هارد، فضای هارد و ..) موردنیاز است. چون شرکت های ارائه دهنده پلن های متفاوتی را ارائه می دهند که قیمت و کیفیت آنها بر اساس مواردی تعیین می شود که موقع انتخاب در نظر می گیرید.

انتخاب شرکت ارائه دهنده سرور مجازی

آخرین و البته مهم ترین مرحله، انتخاب یک شرکت ارائه دهنده VPS است. با یک انتخاب درست نه تنها صاحب یک سرور مجازی باکیفیت و مناسب می شوید بلکه پشتیبانی قوی، اقدامات امنیتی، ارائه سرویس های متنوع آن شرکت باعث دلگرمی شما خواهد شد.

شرکت آسام سرور به عنوان یکی از بهترین های این حوزه با ارائه انواع سرورهای مجازی و اختصاصی در کنار شما عزیزان است. اگر قدرت سخت افزاری و پردازشی، امنیت، آپتایم، پشتیبانی و دسترسی از معیارهای مهم شما هستند، مطمئن باشید که آسام سرور بهترین انتخاب برای شماست و شروع همکاری با این شرکت، پایانی برای تمام محدودیت ها و شروعی برای موفقیت و پیشرفت روزافزون شما خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.