با یک کلیک مدارک بورسیه های کره جنوبی رو آماده کن...
آماده سازی مدارک مورد نیاز بورسیه های کره جنوبی (GKS و AMA) از قبیل رزومه و انگیزه نامه و استادی پلن با توجه به تخصصی و رقابتی بودن این بورسیه کار دشواری است و نیاز به تجربه و مهارت بالایی در این زمینه می باشد. شما عزیزان می توانید با هزینه ای اندک نگارش این مدارک تخصصی را به کارشناسان ما بسپارید.
چرا آماده سازی مدارک توسط بورسیه پلاس توصیه می شود؟
مجموعه بورسیه پلاس از کارشناسان متخصصی بهره مند می گیرد که سال ها در امر آماده سازی مدارک مورد نیاز اپلای از قبیل رزومه تحصیلی و انگیزه نامه سابقه دارند و با توجه به ساختار و ویژگی های شخصیتی و علمی شما متناسب با شرایط هر بورسیه به صورت تخصصی و آکادمیک برایتان، انگیزه نامه و رزومه تحصیلی را به زبان انگلیسی نگارش می کنند.
چرا بورسیه پلاس؟
تضمین کیفیت
کارشناسان بورسیه پلاس، همگی از بهترین دانشجویانی هستند که فرایند اخذ پذیرش و فاند خود را به تنهایی انجام داده و تجربه بالایی در حوزه اپلای و آماده سازی مدارک را دارا هستند.
پشتیبانی 24 ساعته
به محض ثبت سفارش توسط شما، پشتبانی بورسیه پلاس در تلگرام با شما ارتباط برقرارخواهد و در تمام طول مدت زمان پردازش سفارش شما، پاسخگوی شما خواهد بود.
مناسب ترین قیمت
بورسیه پلاس به شما اطمینان می دهد با توجه به کیفیت بالای کار کارشناسان این مجموعه، مناسب ترین قیمت ممکن را جهت حمایت از دانشجویان ایرانی، اخذ خواهد کرد.
حفظ حریم خصوصی
مجموعه بورسیه پلاس به شما اطمینان می دهد که از اطلاعات خصوصی شما عزیزان نهایت حفاظت و مراقبت را خواهد کرد و از حریم خصوصی شما عزیزان محافظت خواهد نمود.
تعرفه ها
نگارش استادی پلن (کره جنوبی)
-
نگارش متن استادی پلن
-
نگارش به زبان انگلیسی
-
براساس اصول و فرمت گایدلاین بورسیه
-
نگارش کاملا اختصاصی و یونیک
-
نوشتار یکپارچه و هماهنگ
-
تحویل به صورت دو فایل WORD و PDF
نگارش انگیزه نامه (کره جنوبی)
-
نگارش متن انگیزه نامه
-
نگارش به زبان انگلیسی
-
براساس اصول و فرمت گایدلاین بورسیه
-
نوشتار یکپارچه و هماهنگ
-
کاملا آکادمیک و انگیزشی
-
تحویل به صورت دو فایل WORD و PDF
نگارش توصیه نامه (کره جنوبی)
-
نگارش متن توصیه نامه
-
نگارش به زبان انگلیسی
-
مطابق اصول و فرمت گایدلاین بورسیه
-
کاملا آکادمیک و حرفه ای
-
نوشتار یکپارچه و هماهنگ
-
تحویل به صورت دو فایل WORD و PDF
مراحل ثبت سفارش
نظرات مخاطبین
سوالات متداول
در ابتدا از طریق همین صفحه که داخل آن می باشید، باید بسته مدنظر خود را انتخاب و گزینه سفارش را زده و سپس وارد صفحه سبد خرید خود خواهد شد و سپس نسبت به پرداخت مبلغ سفارش خود اقدام خواهید نمود. پس از ثبت سفارش توسط شما، رسیدی به صورت آنلاین از طریق ایمیل خود دریافت خواهید کرد. پس از ثبت سفارش جهت پیگیری سریعتر می توانید به پشتیبانی ما در تلگرام به آیدی @boursieplusadmin پیام دهید و پشتیبانی ما در تلگرام در سریعترین زمان ممکن شما را به کارشناس مربوطه جهت دریافت اطلاعات و پردازش سفارش راهنمایی خواهند نمود. در مرحله بعد کارشناس مربوطه کلیه اطلاعات مورد نیاز جهت نگارش را به صورت فایل متنی دریافت خواهد نمود و نسبت به شروع نگارش آن اقدام می نماید. در روز موعد تحویل سفارش، فایل شما ارسال خواهد شد و سپس یک هفته مهلت خواهید داشت تا متن را بررسی نموده و اگر ایراد یا نظری جهت اصلاح آن دارید به کارشناس مربوطه بیان نمایید تا به صورت رایگان نسبت به اصلاح آن متن متناسب با کامنت ها و نظرات شما اقدام گردد( نظرات باید به صورت دقیق و عینی و مشخص به کارشناس بیان گردند). کارشناس مربوطه نهایتا ظرف یک هفته فایل نهایی را خدمت شما ارسال خواهند نمود.
پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، تنها در صورتی امکان لغو سفارش و عودت وجه وجود دارد که کارشناس شروع به پردازش سفارش شما نکرده باشد. در صورت آغاز به کار کارشناس به هیچ عنوان امکان عودت وجه میسر نمی باشد. پس در هنگام خرید، از سفارش خود مطمئن باشید. در صورت عودت وجه مبلغ هزار تومان جهت کارمزد کارت به کارت از ملبغ کل سفارش کسر خواهد شد.
کارشناس مجموعه متعهد است که رزومه و انگیزه نامه را بعد از آماده سازی، در قالب دو فایل ورد و پی دی اف به مشتری تحویل دهد.
در صورتی که از فایل دریافت شده خود رضایت ندارید، در ابتدا می توانید از مهلت ویرایش رایگان خود استفاده نمایید و تمامی کامنت ها و نکات مدنظر خود را جهت اصلاح و بازبینی به کارشناس مربوطه بیان نمایید و سپس کارشناس نسبت به رفع ایرادات با توجه به نظر شما اقدام می نمایند. در صورتی که همچنان از فایل خود رضایت نداشتید، می توانید به پشتیبانی ما در تلگرام نظر خود را ارسال نمایید تا نسبت به پیگیری و جلب رضایت شما اقدام گردد.
پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، تنها یک هفته پس از تاریخ ثبت سفارش امکان عودت وجه و کنسلی سفارش شما وجود دارد، لازم به ذکر است چناچه در طول یک هفته پس از ثبت سفارش در صورتی که کارشناس، کار شما را شروع کرده باشد، به هیچ عنوان امکان عودت وجه وجود ندارد.
در صورت کنسلی سفارش، میزان 15 درصد مالیات توسط درگاه بانکی کسر شده و سپس به صورت خودکار سفارش به شما عودت داده خواهد شد. پس حتما قبل از ثبت سفارش، از انجام سفارش خود اطمینان خاطر داشته باشید.
حداکثر تا 7 روز امکان ویرایش مجدد رزومه یا انگیزه نامه بنا به درخواست مشتری وجود خواهد داشت.
موعد زمانی تحویل سفارش از روز بعد از ارایه اطلاعات لازم توسط مشتری به کارشناس مجموعه، محاسبه خواهد شد
در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با نحوه سفارش خدمت، می توانید از طریق آدرس ایمیل info@boursieplus.ir و یا آیدی تلگرام boursieplusadmin@ با مسئول بخش سفارشات ارتباط برقرار کنید.