با یک انگیزه نامه حرفه ای آینده تو تغییر بده
فرآیند اپلای مستلزم آماده سازی یک سری مدارک است که از جمله مهمترین آنها، انگیزه نامه می باشد. انگیزه نامه یا SOP که مخفف Statement of Purpose است با اسامی دیگری نیز مثل motivation letter، Statement of Intent و Letter of Intent نیز شناخته شده و بیانگر اشتیاق فرد نسبت به پوزیشن و هدف گذاری وی در آینده است. اگر قصد اخذ بورسیه تحصیلی یا پذیرش از دانشگاه های خارجی را داشته باشید، از جمله مهم ترین مدارک تاثیر گذار در تصمیم گیری کمیته پذیرش دانشگاه جهت اعطا پذیرش و بورسیه تحصیلی، انگیزه نامه می باشد که نگارش آن کاری آکادمیک و تخصصی است.
چرا انگیزه نامه مهم است؟
خیلی مختصر این که یک SOP خوب به سادگی نقاط ضعف شما را پوشش میدهد و یک SOP ساده و معمولی و بدون رعایت نکات لازم یک رزومه فوق العاده و خوب را بی تاثیر میکند.
نکته مهم در مورد انگیزه نامه این که نشان دهنده جاه طلبی و توانایی بالقوه ای است که فرد دارد؛ به عبارت دیگر شما باید در انگیزه نامه نشان دهید که شخص مناسبی برای کسب موقعیت تحصیلی ارائه شده هستید و با توجه به توانایی و انگیزه تان، می توانید از پس کارها بربیایید. در واقع چون انگیزه نامه تنها قسمتی از مدارک می باشد که کاملا تحت کنترل شما است، بنابراین انگیزه نامه تنها پل ارتباطی مستقیم با دانشگاه مورد نظر می باشد که خود را از میان دیگر متقاضیان متمایز کند و به کمیته پذیرش نشان دهد که لیاقت این فرصت را دارد.
چرا بورسیه پلاس؟
تضمین کیفیت
کارشناسان بورسیه پلاس، همگی از بهترین دانشجویانی هستند که فرایند اخذ پذیرش و فاند خود را به تنهایی انجام داده و تجربه بالایی در حوزه اپلای و آماده سازی مدارک را دارا هستند.
پشتیبانی 24 ساعته
به محض ثبت سفارش توسط شما، پشتبانی بورسیه پلاس در تلگرام با شما ارتباط برقرارخواهد و در تمام طول مدت زمان پردازش سفارش شما، پاسخگوی شما خواهد بود.
مناسب ترین قیمت
بورسیه پلاس به شما اطمینان می دهد با توجه به کیفیت بالای کار کارشناسان این مجموعه، مناسب ترین قیمت ممکن را جهت حمایت از دانشجویان ایرانی، اخذ خواهد کرد.
حفظ حریم خصوصی
مجموعه بورسیه پلاس به شما اطمینان می دهد که از اطلاعات خصوصی شما عزیزان نهایت حفاظت و مراقبت را خواهد کرد و از حریم خصوصی شما عزیزان محافظت خواهد نمود.
تعرفه ها
نگارش انگیزه نامه
-
نگارش در مدت حداکثر14 روزه
-
نگارش به زبان انگلیسی
-
دریافت اطلاعات به صورت آنلاین
-
همراه با ویرایش نهایی انگیزه نامه
-
نگارش براساس فرمت برترین دانشگاه ها
-
نگارش کاملا اختصاصی و یونیک
-
نوشتار یکپارچه و هماهنگ
-
کاملا آکادمیک و انگیزشی
-
تحویل فایل به صورت WORD و PDF
نگارش انگیزه نامه
-
نگارش در مدت حداکثر 9 روزه
-
نگارش به زبان انگلیسی
-
دریافت اطلاعات به صورت آنلاین
-
همراه با ویرایش نهایی انگیزه نامه
-
نگارش براساس فرمت برترین دانشگاه ها
-
نگارش کاملا اختصاصی و یونیک
-
نوشتار یکپارچه و هماهنگ
-
کاملا آکادمیک و انگیزشی
-
تحویل فایل به صورت WORD و PDF
ویرایش انگیزه نامه
-
ویرایش انگیزه نامه به زبان انگلیسی
-
متن مورد نظر جهت ویرایش باید به زبان انگلیسی شده باشد
-
دریافت اطلاعات به صورت آنلاین
-
بررسی و اصلاح محتوایی مفهمومی
-
بازبینی ساختاری و گرامری متن
-
بررسی یکپارچگی و هدفمندی متن
-
بهینه سازی متن براساس رزومه متقاضی
-
بهینه سازی براساس دستورالعمل دانشگاه های برتر دنیا
مراحل ثبت سفارش
نظرات شما
آمار و ارقام
سوالات متداول
در ابتدا از طریق همین صفحه که داخل آن می باشید، باید بسته مدنظر خود را انتخاب و گزینه سفارش را زده و سپس وارد صفحه سبد خرید خود خواهد شد و سپس نسبت به پرداخت مبلغ سفارش خود اقدام خواهید نمود. پس از ثبت سفارش توسط شما، رسیدی به صورت آنلاین از طریق ایمیل خود دریافت خواهید کرد. پس از ثبت سفارش جهت پیگیری سریعتر می توانید به پشتیبانی ما در تلگرام به آیدی @boursieplusadmin پیام دهید و پشتیبانی ما در تلگرام در سریعترین زمان ممکن شما را به کارشناس مربوطه جهت دریافت اطلاعات و پردازش سفارش راهنمایی خواهند نمود. در مرحله بعد کارشناس مربوطه کلیه اطلاعات مورد نیاز جهت نگارش را به صورت فایل متنی دریافت خواهد نمود و نسبت به شروع نگارش آن اقدام می نماید. در روز موعد تحویل سفارش، فایل شما ارسال خواهد شد و سپس یک هفته مهلت خواهید داشت تا متن را بررسی نموده و اگر ایراد یا نظری جهت اصلاح آن دارید به کارشناس مربوطه بیان نمایید تا به صورت رایگان نسبت به اصلاح آن متن متناسب با کامنت ها و نظرات شما اقدام گردد( نظرات باید به صورت دقیق و عینی و مشخص به کارشناس بیان گردند). کارشناس مربوطه نهایتا ظرف یک هفته فایل نهایی را خدمت شما ارسال خواهند نمود.
کارشناس مجموعه متعهد است که انگیزه نامه را بعد از آماده سازی، در قالب دو فایل ورد و پی دی اف به مشتری تحویل دهد.
جهت ثبت سفارش ویرایش انگیزه نامه باید انگیزه نامه خود را از قبل به زبان انگلیسی نگارش کرده باشید و ویرایش صرفا بر روی محتوا از قبل آماده شده شما انجام می شود و موارد محدودی اضافه یا کم خواهد شد. پس دقت نمایید اگر نیاز به اضافه کردن موارد زیادی به انگیزه نامه خود دارید، باید سفارش نگارش انگیزه نامه را ثبت نمایید.
مشتری حداکثر تا هفت روز پس از تحویل سفارش، مهلت خواهد داشت تا نسبت به درخواست ویرایش همراه با ذکر نکات مدنظر به صورت دقیق و مشخص به کارشناس مربوطه اقدام نماید. کارشناس مربوطه ظرف مدت هفت روز نسبت به انجام این تغییرات اقدام خواهد نمود.
موعد زمانی تحویل سفارش از روز بعد از ارایه اطلاعات لازم توسط مشتری به کارشناس مجموعه، محاسبه خواهد شد. بنابراین در صورتی که دو روز بعد از ثبت سفارش نسبت به ارسال اطلاعات برای کارشناس اقدام نمایید، از فردا آن روز موعد تحویل محاسبه خواهد شد.
پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، تنها یک هفته پس از تاریخ ثبت سفارش امکان عودت وجه و کنسلی سفارش شما وجود دارد، لازم به ذکر است چناچه در طول یک هفته پس از ثبت سفارش در صورتی که کارشناس، کار شما را شروع کرده باشد، به هیچ عنوان امکان عودت وجه وجود ندارد.
در صورت کنسلی سفارش، میزان 15 درصد مالیات توسط درگاه بانکی کسر شده و سپس به صورت خودکار سفارش به شما عودت داده خواهد شد. پس حتما قبل از ثبت سفارش، از انجام سفارش خود اطمینان خاطر داشته باشید.
در صورتی که از فایل دریافت شده خود رضایت ندارید، در ابتدا می توانید از مهلت ویرایش رایگان خود استفاده نمایید و تمامی کامنت ها و نکات مدنظر خود را جهت اصلاح و بازبینی به کارشناس مربوطه بیان نمایید و سپس کارشناس نسبت به رفع ایرادات با توجه به نظر شما اقدام می نمایند. در صورتی که همچنان از فایل خود رضایت نداشتید، می توانید به پشتیبانی ما در تلگرام نظر خود را ارسال نمایید تا نسبت به پیگیری و جلب رضایت شما اقدام گردد.
پس از ارسال فایل توسط کارشناس ما، به هیچ عنوان امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت. چرا که فایل و اطلاعات مورد نیاز ارسال شده و امکان جلوگیری از استفاده از آن میسر نمی باشد. مشتریان عزیز می توانند با استفاده از مهلت ویرایش یک هفته ای ایرادات و نکات مدنظر خود را بیان نموده و کارشناس مروبوطه با رعایت نکات و کامنت های شما نسبت به رفع ایرادات و اعمال نظرات شما اقدام نماید.
کارشناسان ما با بیش از 5 سال تجربه و نگارش بیش از 20 هزار متن آکادمیک به شما اطمینان می دهند که تمامی متون براساس اطلاعات شخصی و اختصاصی که از شما دریافت می شود، متن را نگارش می کنند و در تمام متن اطلاعات شخصی شما قرار می گیرد و همچنین قبل از تحویل متن بارها مورد بررسی قرار می گیرد و با بررسی های انجام شده سایت copyleaks مرجع مناسبی جهت بررسی این موضوع می باشد. تنها بررسی های انجام شده توسط این سایت مورد تایید می باشد و سایر سایت ها به دلیل مشکلات و نقض های فراوان در بررسی ها مورد تایید نمی باشند. جهت تشخیص انسانی یا هوش مصنوعی بودن متون خود صرفا از این سایت استفاده نمایید.
در صورتی که برای یک رشته مشابه و دانشگاهی با شرایط مشابهی قصد اپلای دارید، می توانید با مقداری ادیت انگیزه نامه تهیه شده برای دانشگاه دیگر نیز ارسال نمایید. لازم به ذکر است که کمیته های پذیرش هر دانشگاه متفاوت بوده و از اینکه شما برای دانشگاه دیگری اقدام کرده اید، با خبر نخواهند شد. در نتیجه در صورتی که تهیه دو انگیزه نامه مجزا برای شما دشوار است، با مقداری تغییر و ادیت فایل اصلی انگیزه نامه می توانید آن را برای دانشگاه دیگری با شرایط مشابه ارسال کنید.
خیر همانطور که در بالاتر نیز گفته شده، سوالات انگیزه نامه سوالات علمی و آکادمیک مرتبط با رشته تحصیلی شما نمی باشد. در نتیجه ضروری نیست که صرفا فردی که در رشته شما تحصیل کرده انگیزه نامه شما را نگارش یا ویرایش نماید. بلکه مهم آن است فرد تسلط کافی نسبت به موضوع انگیزه نامه نویسی داشته و به خوبی با توجه به رزومه و شرایط شما به سوالات مربوط به انگیزه نامه پاسخ دهد.
در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با نحوه سفارش خدمت، می توانید از طریق آدرس ایمیل info@boursieplus.ir و یا آیدی تلگرام boursieplusadmin@ با مسئول بخش سفارشات ارتباط برقرار کنید.