هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد


هتل پارسیس مشهد یک هتل مجهز برای اقامت کوتاه مدت در مشهد

درباره هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد یکی از زیباترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره در شهر مشهد است که هر ساله پذیرای صدها مسافر از شهرهای داخلی ایران و همچنین کشورهای خارجی می ‌باشد. این هتل شیک و زیبا در سال ۹۵ در نزدیکی حرم امام رضا تأسیس شد. تمام امکانات رفاهی و اقامتی که برای یک هتل ۵ ستاره به صورت استاندارد تعریف شده است با کیفیت بالا در این هتل مجلل فراهم گشته است.

به دلیل فاصله نزدیک هتل پارسیس مشهد تا حرم امام رضا، تعداد تقاضا برای رزرو اتاق ها در فصل های مختلف سال بسیار زیاد است، بنابراین اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید و این هتل را برای اقامت در نظر گرفته اید حتماً باید اتاق مورد نظر خود را از قبل رزرو کنید.

رزرو هتل پارسیس مشهد در سفر824 (http://safar824.ir/hotel/HotelDetail/1000054) یک فرصت بی نظیر و استثنایی را برای مسافران عزیز امکان‌ پذیر ساخته است. در هر ماه از سال تمایل داشتید یک سفر زیارتی و سیاحتی دلنشین و خاطره انگیز را در مشهد تجربه کنید، امکانات رفاهی هتل 5 ستاره پارسیس مشهد در اختیار شما قرار دارند. در ادامه این مطلب با امکانات ویژگی ها و مهمترین نظرات در مورد هتل پارسیس مشهد آشنا خواهیم شد.

فاصله هتل پارسیس مشهد تا حرم

فاصله هتل پارسیس مشهد تا حرم امام رضا، چیزی حدود 10 دقیقه با خودرو است. این هتل در بلوار وحدت واقع در ابتدای بلوار امیرالمومنین قرار گرفته است. هتل 5 ستاره پارسیس ۱۷ طبقه را از فاصله دور نیز می توانید تشخیص دهید.

 امکانات رفاهی و اقامتی در هتل پارسیس مشهد

امکانات رفاهی و اقامتی به طور کامل و با کیفیت عالی برای مسافران و مهمانان هتل پارسیس مشهد ارائه شده است. این هتل دارای ۱۱۲ اتاق است که در 17  طبقه قرار دارند. انواع اتاق های یک تخته، دو تخته با ظرفیت نفر اضافه، دو تخته بدون همراه، سوئیت دو نفره و … را می توانید در این هتل پنج ستاره ررزو کنید. برای تمام اتاق ها به نسبت تعداد نفراتی که در داخل اتاق پذیرش می ‌شوند، امکانات کامل وجود دارد.

در هتل پارسیس مشهد، برنامه ریزی کامل برای پذیرایی از خانواده ها و مسافرانی که به صورت گروهی سفر می کنند، فراهم است. رزرو اتاق های سه نفره، اتاق های چهار نفره در حالت سوئیت و سوئیت آپارتمان ۶ نفره در این هتل ۵ ستاره قابل دسترسی هستند. تعدادی از اتاق های این هتل به صورت سوئیت آپارتمان طراحی شده است، بنابراین فرصت بسیار خوبی است که اگر می خواهید به همراه دوستان و آشنایان یا اعضای فامیل به مشهد سفر کنید. اگر تصمیم دارید یکی از سوئیت های هتل 5 ستاره پارسیس را رزرو کنید، قیمت هر شب اقامت در این هتل ۵ ستاره  از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد.

بیشتر بخوانید:  مسکو یا سن پترزبورگ!  به کدام شهر روسیه سفر کنیم؟

 


*سایر امکانات
هتل پارسیس مشهد به صورت زیر معرفی می شود:

این هتل ۵ ستاره مجهز به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، خدمات اینترنت، کافی شاپ و رستوران با ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ نفر می باشد.

تمام امکانات رفاهی – اقامتی برای بزرگسالان و کودکان در هتل 5 ستاره پارسیس وجود دارد. اتاق های هتل پنج ستاره پارسیس مشهد امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، سیستم روشنایی، سیستم تهویه‌، صندوق امانات، خدمات اینترنت، لوازم تهیه چای و قهوه در آشپزخانه، سرویس بهداشتی از بهترین و زیباترین مدل ها، لوازم بهداشتی برای حمام و دستشویی و همچنین سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق خواب وجود دارد.

از امکانات دیگر در هتل پارسیس مشهد می‌توان به مواردی نظیر جکوزی، سونا و استخر سرپوشیده، سالن مطالعه، خدمات تبدیل ارز و تهیه بلیط برای مسافران، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه به صورت رایگان، فضای سبز برای قدم زدن، فضای بازی بیلیارد، خدمات معلولین، اینترنت، خدمات خشکشویی برای مسافران، خدمات حمل و نقل تا حرم، سیستم خودپرداز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.


نظرات در مورد
هتل پارسیس مشهد

 

 

نظرات در مورد هتل پارسیس مشهد که از مسافران و گردشگران – افرادی که از خدمات هتل استفاده کرده ‌اند – متفاوت می باشد. این هتل ۵ ستاره، تمام امکانات رفاهی و اقامتی را ارائه می دهد. یک مرور مختصر و جمع آوری نظرات در مورد هتل 5 ستاره پارسیس در مشهد، نتایج نشان داده ‌اند که خدمات هتل در بخش بهداشت و پاکیزگی اتاق ها و فضای داخل هتل، بسیار عالی بوده است. رفتار پرسنل هتل و نحوه اطلاع رسانی و خدمات دهی نیز بسیار عالی گزارش شده است.

موقعیت جغرافیایی هتل پارسیس مشهد از نظر نزدیک بودن به جاذبه‌ های گردشگری شهر و حرم امام رضا و همچنین تامین آسایش و راحتی مسافران از هر نظر تایید شده است.

همچنین نظرات در مورد هتل پارسیس مشهد در بخش رستوران، کافی شاپ و منوی غذایی، کیفیت مثبت را برای غذاهای رستوران تایید کرده‌ اند. رستوران این هتل پنج ستاره برای هر وعده غذایی، انواع منوی غذایی سرد و گرم تهیه شده تا مسافران با هر ذائقه بتوانند غذای دلخواه خود را میل کنند.

مسافرانی که از خدمات استخر‌ هتل استفاده کرده‌ اند، کیفیت، بهداشت و تمیز بودن محوطه را در حد عالی گزارش داده اند. همچنین خدمات این بخش نیز بسیار خوب گزارش شده است.

رزرو هتل پارسیس مشهد برای یک سفر خاطره انگیز به شهر مشهد از نظر قیمت و ارزش هتل ۵ ستاره با یکدیگر سازگاری داشته است.

برخی از نظرات در مورد هتل پارسیس مشهد درباره رفتار پرسنل و ارتباط با مسافران و همچنین سیستم روشنایی و سایر سرویس های ترنسفر در سطح خوب گزارش شده است.


سایت رسمی
هتل پارسیس مشهد

 

 

سایت رسمی هتل پارسیس مشهد به آدرس https://hotelparsis.com/ یک بستر آنلاین را فراهم کرده است که مسافران و گردشگرانی که قصد اقامت در این هتل را دارند بتوانند با امکانات، ویژگی ها و نحوه رزرو آنلاین و مقررات پذیرش در هتل آشنا شوند. سایت هتل از نمای ظاهری خوبی برخوردار است. با عضویت در خبرنامه آنلاین هتل پارسیس می توانید آخرین اخبار و اطلاعیه ها را در ایمیل خود دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:  10 اشتباه رایج در آزمون تیزهوشان که باید از آنها دوری کنید!

نظرات برخی از مهم‌ ترین مهمانان و افراد شرکت سرشناس که در این هتل اقامت داشته اند در سایت رسمی هتل پارسیس ثبت شده است.  برای آشنایی بیشتر با این هتل می توانید از وب سایت بازدید کنید.

 

درباره موقعیت جغرافیایی هتل پارسیس مشهد

 آدرس هتل پنج ستاره پارسیس مشهد:

مشهد بلوار وحدت بین وحدت ۷ و ۹  ابتدای بلوار امیرالمومنین

فاصله هتل 5 ستاره پارسیس مشهد تا فرودگاه حدود ۹ کیلومتر است که با خودرو ۲۰ دقیقه طول می کشد. هتل تا راه آهن موجود ۸ دقیقه با خودرو فاصله دارد. مسافرانی که از طریق اتوبوس به مشهد سفر می کنند، ۸ کیلومتر تا هتل پارسیس فاصله دارند که با خودرو ۱۵ دقیقه طول می کشد.

فاصله هتل پارسیس مشهد تا حرم امام رضا حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه است. خدمات ترانسفر برای مسافران هتل به مقصد حرم قابل دسترسی است.

 

نحوه رزرو اتاق در هتل پارسیس مشهد

 

 

در سایت رسمی هتل پارسیس مشهد این امکان قرار داده شده است که بتوانید اتاق های مورد نظر خود را برای اقامت در این هتل به صورت آنلاین رزرو کنید. زمانی که وارد بخش آنلاین رزرو آنلاین هتل می‌ شوید حتماً مشخصات خواسته شده را به دقت وارد کنید تا در صورت ورود به هتل با مشکلاتی مواجه نشوید.

زمان پذیرش مسافر در هتل 5 ستاره پارسیس، ساعت ۲ بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق ها و تحویل آن به پذیرش ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه های رزرو اتاق در هتل پنج ستاره پارسیس برای کودکان کمتر از ۲ سال رایگان است اما برای نوجوانان بالاتر از ۱۲ سال  به اندازه یک مسافر کامل محاسبه می شود.

ابعاد و اندازه های اتاق ها در هتل پارسیس مشهد متفاوت است. برخی از اتاق ها دارای ظرفیت ۱ نفر اضافه هستند و برخی دیگر صرفاً به تعداد هر تخت پذیرش می کنند. به طور مثال، سوئیت پرنسس دو نفره در هتل فقط قابلیت پذیرش دو نفر را دارد و نفر اضافی نمی تواند پذیرش کند.

اگر به صورت گروهی یا چند نفره به مشهد سفر می کنید حتماً باید اتاق امپریال یا سوئیت آپارتمان بالاتر از چهار نفر را رزرو کنید. اگر در این مورد سوالی دارید بهتر است با بخش رزرو هتل پارسیس تماس بگیرید.

قیمت رزرو اتاق در هتل پارسیس مشهد به ازای هر شب اقامت بستگی به نوع اتاق دارد. هرچه امکانات داخل اتاق بیشتر باشد و فضای اتاق بزرگتر باشد یا درجه اتاق از نظر پذیرش مهمانان بالاتر باشد، قیمت اقامت در هتل بیشتر است. به طور مثال قیمت رزرو برای اتاق سه نفره، دو نفره یا قیمت سوئیت آپارتمان ۶ نفر در این هتل با یکدیگر تفاوت زیادی دارد.

اقامت در هتل پارسیس مشهد، یک هتل ۵ ستاره، انتخابی است که بسیاری است مسافران در شهر مشهد به دنبال آن هستند. سفرهای زیارتی و سیاحتی به این شهر گردشگری تنها با یک اقامت دلنشین و آرامش بخش میسر خواهد بود.

برای رزرو هتل مشهد از طریق safar824.ir می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و گزینه های مختلف را برای رزرو اتاق در بهترین هتل های مشهد، انتخاب کنید.  در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق وب سایت سفر824 یا تماس با کارشناسان، هتل محل اقامتی خود را در مشهد تعیین کنید.

 

3/5 - (2 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.