تعریف آبنما

آبنما سازه‌ای است که در محیط داخل یا بیرون ساختمان، پارک، مکان‌های تفریحی و … اجرا می‌شود و در آبنما برای آب نوعی حرکت پیش بینی می‌شود تا صدای ناشی از آب و حرکت زیبای آن حال و هوای فضا و محیط را تغییر دهد و فضایی آرام بخش و طبیعی ایجاد کند.

انواع آبنما

آبنما انواع مختلفی دارد که امروزه از همه آنها در مکانهای مختلف استفاده می‎کنند. از جمله : آبنما حبابی شیشه ای، آبنمای موزیکال، آبنمای پرده ای یا دیواری، آبنمای هارمونیک، آبنمای دکوراتیو، آبنمای صخره ای، آبنمای پرده خطی آب، آبنمای نوشتاری و… که همه موارد ذکر شده از دسته بندی آبنما خانگی می باشد

جنس آبنما خانگی

امروزه آبنماها به دکوراسیون خانه‌های عادی راه پیدا کرده و دیگر منحصر به خانه و بناهای خاص و افراد خاص نمیباشد.وجود آبنما در دکوراسیون داخلی خانه اتصالی بین طبیعت خارج از خانه با دکوراسیون داخلی خانه به شمار می‌رود.

آبنماها جنس های مختلفی دارند از جمله آبنمای سنگی ،سیمانی و فلزی که امروزه آبنمای فلزی دارای نازل، که معمولا از جنس استیل میباشد بیشترین استفاده را در مدرن و لاکچری کردن فضای آپارتمان، ویلا و همچنین فضای باز و استخر دارند.بعنوان مثال  پرده آب استیل، نازل استخری کرتین و …

قیمت آبنما

قیمت آبنما با  توجه به موارد زیر حساب میشود:

  • ابعاد آبنمای مورد نظر
  • نوع آبنما(شیشه ای،سنگی،فلزی استیل و…)
  • نورپرداری آبنما
  • سیستم گردش آب آن
  • تجهیزات استفاده شده در ساخت آن

در کل بهترین قیمت آبنما برای یک کالا قیمتی است که خریدار به راحتی آن را قبول کند. قیمت های شرکت قطره آب براساس روش برد برد می باشد که در نهایت رضایت شما مشتری عزیز و همچنین ما را بدست آورد. قیمت ما متناسب با کیفیت کار میباشد. و همه ی محصولات شرکت قطره آب دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا میباشد تا همه جهات برای مشتری خریدی مطمعن و بی ضرر فراهم گردد.

امتیاز دهید
بیشتر بخوانید:  مسکو یا سن پترزبورگ!  به کدام شهر روسیه سفر کنیم؟

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.