موسیقی چیست ؟ صداها در اطراف ما قرار دارد ، از پرنده های در حال پرواز و امواج ساحل گرفته تا اتومبیل هایی که در ترافیک قرار دارند . اما گاهی اوقات صداها برای ایجاد یک فضای خاص یا ابراز عقاید یا احساسات به روشهای متفاوت استفاده می شوند. چنین صداهای سازمان یافته موسیقی نامیده می شوند. موسیقی مجموعه ای از صدا یا اصوات هماهنگ است. ساخت آهنگ فرایندی است که صداها و زنگ ها را به ترتیب مرتب می کند و اغلب آنها را برای ایجاد یک ترکیب متحد ترکیب می کند. موسیقی از صداها ، ارتعاشات و لحظات خاموش ساخته شده است و همیشه لازم نیست خوشایند و زیبا باشد. می توان برای انتقال طیف گسترده ای از تجربیات ، محیط ها و احساسات استفاده کرد.

شرایط ساخت آهنگ

برای درک بهتر نحوه ساخت موسیقی ، بیایید در مورد اصطلاحات مهم موسیقی صحبت کنیم. اگر بتوانید آهنگ مورد علاقه را بخوانید ، ملودی را تجربه کرده اید. ملودی مجموعه ای از قطعات هماهنگ است که خط اصلی یک لحن را تشکیل می دهند. آهنگ را به عنوان صدای اصلی در یک اثر موسیقی فکر کنید . وقتی از «صدا» صحبت می کنیم ، ممکن است این موسیقی صدای انسان یا صدای ساز باشد.

زمانی که شما اثری را گوش می دهید ، و ملودی آن بهتر است گاهی اوقات صداها یا صدای دیگر به پشتیبانی از خواننده کمک می کنند تا موسیقی را بهتربشنوید.

از کجا جدید ترین آهنگ ها را دریافت کنیم ؟

در عصر جدید تکنولوژی ، پیدا کردن و دانلود آهنگ کار ساده ای شده اما از کجا دانلود کردن هم اهمیت زیاده داره . دانلود از نرم افزار ، شبکه های اجتماعی سایت های دانلود و … . می توانید به راحتی برای دانلود آهنگ جدید  با کیفیت های 128 و 320 از سایت موزیک استور استفاده کنید

10 تا از معروف ترین خواننده های رپ ایرانی

بیشتر بخوانید:  مسکو یا سن پترزبورگ!  به کدام شهر روسیه سفر کنیم؟

این قسمت ده تا از معروف ترین و بهترین خواننده های رپ ایرانی برای شما اماده کرده ایم ، که می توانید جدیدترین اهنگ های رپ ایرانی را به راحتی دانلود کنید .

        یاس

        شایع

        حصین

        هیچکس

        بهرام

        علی سورنا

        صادقی

        مهراد هیدن

        سهراب ام جی

        عرفان

اهنگ سه بعدی چیست ؟ (تجربه صدای جدید)

طرفدارن فیلمهای چند بعدی حتما با نوع موسقی های هم آشنایی دارند ، که این صداها در اطراف شما پخش میشود و حس جدیدی به شما می دهند . هنگامی که تمرکز می کنید که متوجه شوید صدا از کجا پخش می شود متوجه می شوید که از پشت ، بالا و پایین پخش خواهد شد و شما را شگفت زده می کند . برای دانلود اهنگ سه بعدی کلیک کنید .

4/5 - (1 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.