چای دارچین را می توان ترکیب بسیار عالی و مفید از چای سیاه و چوب یا پودر دارچین دانست. این ترکیب سوخت‌ و ساز بدن را افزایش میدهد و باعث می شود تا شما لاغر شوید. یعنی چای دارچین با کالری سوزی بدن شما کمک شایانی می کند. در این مقاله قصد داریم به طرز تهیه چای دارچین بپردازیم.

طرز تهیه چای دارچین

مواد لازم

  • ۱ عدد چوب دارچین یا ۱ قاشق چای‌خوری پودر دارچین
  • ۱ فنجان آب جوش
  • شیرین‌کننده مانند شکر یا قند

دستورالعمل

  1. چوب دارچین یا پودر آن را درون قوری بریزید
  2. آب جوش را اضافه کنید.
  3. اجازه دهید برای 15دقیقه چای شما دم بکشد.
  4. در صورت علاقه شیرین‌کننده یا شیر را اضافه کنید (عسل گزینه‌ای بسیار خوب برای چای دارچین است).
  5. نوش جان.

هنگامی که صحبت از کاهش وزن می شود ، بسیاری از افراد خواستار رفع سریع آن هستند. همه ما می دانیم که ورزش و رژیم غذایی سالم بهترین شرط بندی ما هستند ، اما آیا گلوله های نقره ای وجود دارد؟

یکی از گرمترین روندهای کاهش وزن امروزه شامل عسل و دارچین در رژیم غذایی روزانه شما است. مردم از این دسته کمبو در چای استفاده می کنند ، آن را مستقیماً میل می کنند ، یا از آن به عنوان برآمدگی غلات و سایر غذاها استفاده می کنند. اما آیا با خوردن عسل و دارچین واقعاً می توانید وزن خود را کاهش دهید؟
عسل و دارچین
چه چیزی در مورد عسل بسیار عالی است؟
عسل

کلمه “عسل” با عشق ، نشاط و سلامتی همراه است. در حقیقت ، عسل خواص سلامتی بسیاری دارد. برای شروع ، عسل یک ماده ضد میکروبی است که به صورت موضعی مورد استفاده قرار می گیرد. این بدان معنی است که به دلیل ضخامت ، pH پایین و پراکسید هیدروژن که توسط آنزیم های آن ایجاد می شود ، می تواند از عفونت باکتریایی جلوگیری کند. در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که در درمان عفونت زخم بسیار مؤثر است. همچنین برای معالجه سوختگی مفید است و به اندازه برخی داروهای بدون نسخه ، سرفه کننده سرفه موثر است.

همه عسل برابر نیستند

عسلهای توالانگ ، مانوکا ، اولمو و اسلوونی ممکن است از نظر سلامتی برای سایر انواع عسلها از سلامتی بالایی برخوردار باشند. بیشتر آنها را می توان در فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی یا بصورت آنلاین خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:  10 اشتباه رایج در آزمون تیزهوشان که باید از آنها دوری کنید!

چه چیزی در مورد دارچین بسیار عالی است؟
دارچین

دارچین معطر و طعم دار حداقل به اندازه تاریخ ثبت شده قدیمی است. مصریان باستان از آن برای سوزاندن استفاده می کردند و در زمان امپراتوری روم ، 15 برابر گرانتر از نقره بود.

مانند عسل ، تعدادی از داروهای دارویی با دارچین همراه است. تحقیقات نشان می دهد که اثرات ضد میکروبی – و همچنین ضد پارازیت – دارد. همچنین حاوی آنتی اکسیدان است ، می تواند به بهبود زخم کمک کند و حتی ممکن است فشار خون و کلسترول را کاهش دهد. همچنین مانند عسل ، تحقیقات کمی برای حمایت از مصرف آن برای کاهش وزن وجود دارد.

دارچین واقعی

دارچین سیلان همچنین به عنوان دارچین واقعی ، دارچین سریلانکا و دارچین مکزیکی معروف است. این از پوست داخلی درخت همیشه سبز است که معمولاً در سریلانکا رشد می کند ، معروف به سیلان هنگامی که تحت کنترل استعمار بود.
در مورد کاهش وزن چطور؟

در حالی که ادعا در مورد خواص ریختن پوند دارچین و عسل زیاد است ، تحقیقات در مورد این ترکیب باریک است. برخی از مطالعات نشان دهنده وعده است. به عنوان مثال ، یک مطالعه نشان داد که جایگزینی ساکارز با عسل می تواند به جلوگیری از افزایش وزن کمک کند ، در حالی که دیگری نشان داد که می تواند هورمون هایی را فعال کند که اشتها را سرکوب می کند. اما ، هیچ مطالعه ای به طور قطعی ثابت نمی کند که دارچین و عسل می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند.

منبع: سیمای سلامت

4.2/5 - (14 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.