خرید عرقیات گیاهی شاید در ظاهر کاری بسیار آسان به نظر آید و شما برای تهیه محصول مورد نظرتون مانند گلاب ، عرق کاسنی یا هر کدام از این نوع بتوانید با صرف کمترین زمان ممکن به آن دست یابید ولی آیا نتیجه لازم را می توانید از این محصول بگیرید. به عنوان مثال عرق نعنایی که از عطاری محل تهیه میفرمایید می توان آن تاثیرگذاری لازم را برای شما داشته باشد؟ پیشنهاد ما این است برای یکبار هم که شده به سلامتی خود اهمیت داده و خرید عرقیات گیاهی از بهترین تولید کننده ایران یعنی عرقیات گل آرام را امتحان نمایید. در ادامه به معرفی چند محصول از این شرکت می پردازیم.

خرید عرق کاسنی

عرق کاسنی خواص بسیار زیادی از درمان کبد چرب تا درمان دردهای مفصلی دارد. خرید عرق کاسنی با کیفیت می تواند شما را از بسیاری بیماری ها نجات دهد. کاسنی گیاه است. از ریشه و قسمتهای خشک و زیر زمین آن برای تهیه دارو استفاده می شود.

کاسنی برای فشار خون بالا ، نارسایی قلبی ، از بین رفتن اشتها ، معده ناراحت ، یبوست ، اختلالات کبدی و کیسه صفرا ، سرطان و ضربان قلب سریع استفاده می شود.

برخی از افراد برای تورم و التهاب ، خمیر برگ کاسنی را مستقیماً بر روی پوست اعمال می کنند.

در غذاها ، برگهای کاسنی اغلب مانند کرفس خورده می شوند و ریشه ها و جوانه های برگ جوشانده و خورده می شوند. کاسنی نیز به عنوان ادویه پخت و پز و برای طعم دادن به غذاها و نوشیدنی ها استفاده می شود. مخلوط قهوه اغلب برای تقویت غنای قهوه شامل کاسنی زمینی است.

خرید گلاب

پوست بزرگترین عضو بدن است و به عنوان سدی در برابر اشعه ماوراء بنفش ، مواد شیمیایی و سایر آلاینده های فیزیکی عمل می کند.

آنتی اکسیدان های موجود در گلاب از سلول های پوست در برابر آسیب محافظت می کنند.

آب گلاب همچنین دارای خاصیت ضد التهابی است ، به این معنی که می تواند برای تسکین سوزش ناشی از شرایط مانند اگزما و روزاسه روی پوست قرار گیرد.

گلاب به عنوان یک مهارکننده در برابر الاستاز و کلاژناز عمل می کند ، که هر دو برای پوست مضر هستند.

این به نوبه خود می تواند به تسکین پوست و کاهش قرمزی کمک کند و همچنین با کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک به عنوان یک محصول ضد پیری عمل کند.

محصولات صورت گل سرخ برای خرید آنلاین می باشد.
تنفسی

به دلیل خاصیت تسکین دهنده و ضد التهابی ، گلاب را می توان برای درمان گلودرد مصرف کرد. علاوه بر این ، یک مطالعه نشان داده است که می تواند به عنوان آرامش بخش بر روی عضلات گلو عمل کند.
چشم ها

از نظر شکل مایع ، گلاب به عنوان بخشی از افت چشم قابل استفاده است و نشان داده شده است که برای افراد دارای مشکلات چشمی فواید بسیار خوبی دارد.

شرایطی که می تواند به درمان کمک کند شامل موارد زیر است:

ملتحمه
خشکی ملتحمه یا خشکی چشم
داکریوسیستیت حاد
شرایط دژنراتیو ، مانند pterygium یا pinguecula
آب مروارید

زخمها

گلاب دارای خاصیت ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی است ، به این معنی که با تمیز کردن آنها و مبارزه با تزریقات ، می توان زخم ها را سریعتر بهبود بخشید.

انواع خرید گلاب را كه مي توان از آنها استفاده كرد شامل:

می سوزد
برش
زخم ها

عفونت ها

با توجه به خاصیت ضد عفونی کننده آن و با توجه به اینکه گلاب باعث ایجاد هیستامین توسط سیستم ایمنی بدن می شود ، نشان داده شده است که برای پیشگیری و درمان عفونت ها مفید است.
مغز
گلاب را در یک کاسه با گلبرگهای گل رز ، برای بخار درمانی.
درمان با بخار آب گلاب می تواند باعث بهبود آرامش خلقی و کمک شود.

استنشاق بخارات گلاب به طور سنتی به عنوان روشی برای بهبود روحیه فرد مورد استفاده قرار می گیرد. مایع را می توان به صورت خوراکی نیز مصرف کرد.

تحقیقات نشان داده است که گلاب دارای خاصیت ضد افسردگی و ضد اضطراب است. اعتقاد بر این است که خواب را القا می کند و اثر هیپنوتیزم شبیه به داروی داروی دیازپام دارد.

از آن برای معالجه تعدادی از شرایط بهداشت روان استفاده شده است ، از جمله:

افسردگی
اندوه
فشار
تنش

در سایر موارد پزشکی ، گلاب در درمان شرایطی مانند زوال عقل و آلزایمر مفید است.

نشان داده شده است که یک قطعه پروتئین خاص به نام آمیلوئید ، که توسط بدن ایجاد می شود ، در این شرایط وجود دارد و بر عملکرد مغز ، سلول ها را می کشد و حافظه را متوقف می کند. دلگرم کننده ، خواص موجود در گلاب ، مهار کننده این آمیلوئید است.
طراحی شده توسط پروژه Rubicon
سردرد

درست همانطور که دود گلاب به منظور بهبود خلق و خوی استنشاق می شود ، اعتقاد بر این است که اثرات ضد فشارزا نیز می تواند به درمان سردرد و میگرن کمک کند.

گلاب مدتی است که در آروماتراپی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای اثرات مشابه روی پارچه ای نیز بمالد و روی پیشانی گذاشته شود.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.