نظافت راه پله ها و پارکینگ را هر چند وقت یکبار انجام دهیم؟

اگر ساکن آپارتمان و یا مجتمع و برج هستید باید به نظافت راه پله ها و پارکینگ اهمیت بدهید. اما یک سوالی که همیشه در این اماکن مطرح است این است که تمیز کاری و نظافت راه پله ساختمان هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟بله اگر توجه کنید متوجه خواهید شد که در بیشتر مجتمع ها بر سر نظافت راه پله و پیلوت اختلاف است. بطور خلاصه می توان گفت که بازه زمانی که باید برای نظافت راه پله ها تعیین کرد بستگی به تعداد خانوار ساکن در آن آپارتمان و فصول سال دارد.

 

نظافت راه پله ها و پارکینگ
نظافت راه پله ها و پارکینگ

 

چند وقت یکبار باید راه پله ها را نظافت کرد؟

همانطور که در ابتدا گفتیم ، نظافت راه پله ها و پیلوت و پارکینگ به تعداد واحد های مجتمع و همچنین فصل سال بستگی دارد. و شرکت آریاپاک آماده است در تمامی فصول سال نظافتچی راه پله و پبلوت برای شما ارسال نماید.

بطور مثال اگر تعداد واحد ها زیاد باشد و تردد در راه پله ها نیز به طبع زیاد می شود در نتیجه بهتر است هفته ای یکبار راه پله ها نظافت شوند. اما بلعکس اگر رفت و امد و تردد در راه پله ها کم باشد هر دو هفته ای یکبار نظافت، کفایت می کند.

بطور مثال اگر در فصل تابستان هستیم و بارندگی وجود ندارد می توان این مدت را طولانی تر کرد اما برعکس اگر در فصل هایی همچون پاییز و زمستان بودیم به دلیل بارندگی بهتر است هفته ای یکبار راه پله ها نظافت گردند.

نظافت راه پله ها و پیلوت به چه صورت است؟

برخی بر این باورند که تمیز کاری و نظافت راه پله و پارکینگ ساختمان فقط پله ها می باشد اما اینگونه نیست در نظافت راه پله ها باید تمیز کردن نرده و پنجره ها ، جاکفشی ، کلید و پریز ها ، پارکینگ ، درب ورودی و … را نیز در نظر گرفت.

همچنین شستن و تمیزکردن حیاط ، پارکینگ، درب ورودی و آیفون باید در مرحله آخر انجام شود. اگر ساختمان شما دارای آسانسور می باشد علاوه بر موارد فوق تمیز کاری اتاق آسانسور نیز باید انجام شود. دقت داشته باشید که تمامی موارد فوق باید با مواد شوینده تمیز شود و شستن با آب خالی کفایت نمی کند.

خب درست است که برخی افراد وسواس دارند و زندگی برای آنها در آپارتمان و همسایه شدن با خانواده هایی که نسبت به نظافت راه پله و همچنین تمیز نگه داشتن آن بی ملاحظه هستند بسیار مشکل است. اما می توانید در جلسه ای مدیری برای رسیدگی به امور ساختمان تعیین نمایید و یا بر روی تابلو و یا برد ساختمان نوبت های نظافت راه پله ها و پیلوت را یادداشت نمایید.

آسان تر از همه، می توانید با همسایه ها به توافق برسید و مبلغی بابت شارژ ساختمان جمع آوری نمایید. می توانید با دفاتر خدمات نظافتی معتبر تماس بگیرید تا نظافتچی حرفه ای را به آدرس شما اعزام نماید. در صورت رضایت از عملکرد نظافتچی بهتر است با آن شرکت خدماتی قرارداد ببندید و کار نظافت راه پله و پیلوت و پارکینگ را به افراد آموزش دیده بسپارید.

مزایای بستن قرارداد با یک شرکت خدمات نظافتی جهت نظافت راه پله ها

شاید با این مشکل رو به رو شده اید که در مناسبت هایی مانند اعیاد با دفتر خدمات نظافتی بسیاری تماس گرفته اید اما متاسفانه به دلیل ترافیک کاری نیرویی نداشته که برای شما ارسال کنند. اگر با یک دفتر خدمات نظافتی در طول سال قرارداد داشته باشید دیگر با چنین مشکلی رو به رو نخواهید شد.

شرکت آریاپاک با بکارگیری نیروهای باتجربه و ماهر آماده عقد قرارداد با آپارتمان ها و منازلی و شرکت هایی است که قصد تمیزکردن راه پله های خود را بصورت دوره ای و منظم دارند.

 

4.7/5 - (3 امتیاز)

1 پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.