فارکس

فارکس


درآمدهای میلیارد دلاری ثروتمندان جهان  از کجا آمده است؟

  • مقدمه

این روزها موفق شدن و به ثروت های میلیون دلاری رسیدن زیاد سخت نیست. در حقیقت اصلا سخت نیست زیرا با توجه به آمارهایی که از کشورهای پیشرفته جهان به دست آمده  هر روز بیش از 1700 میلیونر جدید به باشگاه ثروتمندان اضافه میشود.

علاوه بر این طبق گزارش کردیت سوئیس در سراسر دنیا بیش از 36 میلیون میلیونر وجود دارد که این افراد بالغ بر 46% درصد کل ثروت جهان را در اختیار دارند.

برای من همیشه سوال بوده است که این افراد که تقریبا 1 درصد از جمعیت جهان را تشکیل میدهند و 46 درصد ثروت جهان را دراختیار دارند، چه کاری میکنند که 99 درصد باقی انجام نمیدهند؟

این سوال برای من یک سوال میلیون دلاری بود، زیرا من را به مسیری هدایت کرد که 36 میلیون میلیونر در سراسر کره ی زمین طی کرده بودند.

افرادی مثل وارن بافت، استیو جابز،بیل گیتس، ری دالیو و…

در این مقاله من عضاره تحقیقات گسترده ای که درباره این میلیونرها کردم را در اختیار شما قرار میدهم و به شما نشان میدهم که چگونه میشود در کمتر از یک سال بیش از 100 میلیون دلار پول درآورد.

با من همراه باشید.

 

نقطه اشتراک تمامی میلیونرها، نه بی خوابی نه سخت کوشی، فکر بزرگ

از روزی که تصمیم گرفتم یک میلیونر باشم، صبح و شب کارم شده بود بررسی زندگی میلیونرها و میلیاردهای بزرگ دنیا.

ابتدا از صدر لیست ثروتمندان جهان شروع کردم و دونه دونه زندگی نامه، شغل، نحوه زندگی، تحصیلات و… را در زندگی شان مورد بررسی قرار دادم.

تحقیقاتم نتایج شگفت انگیزی را نشان میداد، برخی از مهمترین نتایجی که از تحقیقات گرفتم:

  1. میلیونرهای بزرگ الزاما تحصیلات زیادی نداشتند، مثلا همه شان مهندس و دکتر نبودند و حتی تعداد زیادیشون دیپلم داشتند ، مثل بیل گیتس، استیو جابز و مارک و زاکربرگ. اما تمامی آن ها دانش و مطالعه زیادی داشتند.
  2. تمامی میلیونرها برای خود کار میکردن، نه برای دیگری.

میلیونرهای بزرگ هرگز کارمند نبودند، شاید یک روزی کارمند بودند و در شرکتی کار میکردند، اما در اخر برای خود شرکتی زدند و شرکت خود را اداره کردند.

  1. اما سومین و بزرگترین رازی که در زندگی میلیونرها رازی بود که زندگی ام را تغییر داد:
بیشتر بخوانید:  10 اشتباه رایج در آزمون تیزهوشان که باید از آنها دوری کنید!

تمامی میلیونرها مستقیم یا غیر مستقیم به بازارهای مالی ، سرمایه گذاری و فارکس مربوط میشدند.

 

سومین راز برای من واقعا شگفت انگیز بود، هنگامی که داشتم زندگی میلیاردرها را بررسی میکردم به این نتیجه رسیدم که تمامی ثروتی که میلیونرها به دست آوردند در بازارهای مالی و سهام بوده.

به عنوان مثال وارن بافت ثروتمندترین مرد جهان در سال 2008 و نفر سوم ثروتمندان جهان تمامی ثروت خود را از راه سرمایه گذاری در بازار سهام، بازار آتی و فارکس به دست آورده است و یکی از کارهای اصلی او آموزش فارکس و دیگر بازارهای مالی به جوانان هست.

 

یا مثالی دیگر جسی لیورمور ثروتمندترین مرد جهان در سال 1929 هست که در آن سال بیش از 100 میلیون دلار از بازار سهام به دست آورد.

 

حتی افرادی که ما آن ها را به عنوان قول های تکنولوژی میشناسیم نیز تمامی ثروت خود را از بازار سهام به دست آورده اند.

حتما میپرسید چگونه؟

به عنوان مثل بیل گیتس، استیو جابز و یا مارک زاکر برگ که کارشان تکنولوژی هست و بزرگترین شرکت های دنیا را مدیریت میکنند، این افراد چه ربطی به بازار سهام دارند؟

برای شما توضیح میدهم.

 

تمامی کار آفرینان ابتدا شرکتی را تاسیس میکنند و ایده خود را عملی میکنند. مثلا تلفن همراه اپل را میسازند، ویندوز را طراحی میکنند، شبکه اجتماعی فیسبوک را خلق میکنند.

اما از این راه میلیونر نمیشوند.

این افراد هنگامی میلیونر میشوند که سهام شرکت خود را در بازار سهام عرضه میکنند و مردم میتوانند این سهام را بخرند.

و در این زمان شرکت عمومی میشود، مردم میتوانند سهام شرکت را خرید و فروش کنند و مدیران شرکت که بیشترین سهام را دارند بیشترین ثروت را به جیب میزنند.

 

در سال 2017 جف بزوس مدیرعامل و تاسیس کننده شرکت آمازون با رشد 100 درصدی شرکتش در بازار سهام ثروتش چند برابر شد و به ثروتمندترین مرد دنیا تبدیل شد، بالاتر از بیل گیتس و وارن بافت.

 

بنابراین مفهوم میلیونر شدن به بازارهای مالی گره خورده است و میلیونرها به راحتی از این بازارهای درآمدمیلیون دلار کسب میکنند.

اگر دوست دارید که شما هم میلیونر شوید ، کسب درآمد از فارکس و دیگر بازارهای مالی کاری آسانی است.همین امروز شروع کنید، ابتدا باید درمورد بازارهای مالی آموزش ببینید و سپس اندکی از ثروت خود را در بازارهای مالی سرمایه گذاری کنید تا سریعا میلیونر شوید.

بیشتر بخوانید:  مسکو یا سن پترزبورگ!  به کدام شهر روسیه سفر کنیم؟

پس همین امروز شروع کنید وبه سایت ITBFX سر بزنید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.