بورسیه دکتری دانشگاه آکسفورد

دانشگاه آکسفورد


بورسیه دکتری دانشگاه آکسفورد در رشته های مختلف تحصیلی در سال 2019

شرح بورسیه:

بورسیه دکتری دانشگاه آکسفورد در رشته های گوناگون و متنوعی ارائه شده است. این بورسیه تحصیلی که توسط موسسه ” آینده بشریت ” (Future of Humanity Institute) اعطا می گردد، به تعداد 8 عدد در دسترس بوده و انتظار می رود که از ماه آپریل سال 2019 میلادی دوره های آموزشی و پژوهشی آن آغاز شود.

اطلاعات بیشتر در مورد این بورسیه تحصیلی در ادامه:

مهلت تقاضا:

25 ژانویه 2019 / 15 بهمن 1397

مقطع بورسیه:

این بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری (PHD) در دسترس می باشد.

موضوع بورسیه:

این بورسیه تحصیلی در رشته های متعددی در دسترس می باشد که عبارت اند از:

علوم کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم اعصاب، ریاضیات، فلسفه، تاریخ، سیاست عمومی، روابط بین الملل، جامعه شناسی، حقوق، اقتصاد، فیزیک، علوم زمین، علم مواد، علوم گیاهی، آمار، زیست شناسی، فیزیک نجومی، فیزیک اتمسفری، فیزیک اقیانوسی و سیاره ای، فیزیک اتمی و لیزری، بیولوژی شیمیایی، شیمی معدنی، شیمی آلی، فیزیک ذرات، شیمی فیزیکی و نظری، بیوشیمی، روانشناسی بالینی، آناتومی و ژنتیک انسانی، فیزیولوژی، آناتومی و ژنتیک، بهداشت جمعیت، بهداشت عمومی، علوم پزشکی، مولکولی و سلولی، زیست شناسی مولکولی، بهداشت و بیماری، آسیب شناسی، سیاست، مداخلات اجتماعی، سیاست اجتماعی، جامعه شناسی، مطالعات اجتماعی-حقوقی، مطالعات توسعه، توسعه بین المللی، اطلاعات، ارتباطات و علوم اجتماعی، مطالعات مدیریت، جغرافیا و محیط زیست، مطالعات منطقه ای.

برای مراجعه لیست رشته های منتخب برای این بورسیه تحصیلی، اینجا را کلیک کنید.

ارزش بورسیه:

این بورسیه تحصیلی تمامی هزینه های تحصیلی را پوشش داده و علاوه بر آن، حداقل 19 هزار پوند در سال به دانشجویان برگزیده کمک هزینه زندگی اعطا می کند.

ملیت:

این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است.

روش تقاضا:

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بورسیه تحصیلی، به وب سایت دانشگاه مقصد (اینجا) مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند.

همچنین برای دریافت پاسخ سوالات خود در مورد این بورسیه، می توانید با ایمیل fhischolarships@philosophy.ox.ac.uk در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید:  بورسیه فول فاند دانشگاه گوانگجو GIST کره جنوبی

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد تحصیل در انگلستان

5/5 - (3 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.