کیش مقصد اول گردشگری سیاحتی در ایران

کیش یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در ایران است که هر ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی با خرید بلیط هواپیما کیش به این جزیره سفر می کنند. اما در سال گذشته با توجه به شیوع کرونا و اعمال محدودیت ها، همچنین تحت تاثیر قرار گرفتن صنعت گردشگری شاهد کاهش چشمگیر ورود مسافران به این جزیره مرجانی زیبا بوده ایم.

با این حال تلاش دست اندرکاران صنعت گردشگری این است که کیش را به مقصد اول گردشگری داخلی تبدیل کنند. در ادامه با ما باشید تا در این باره بیشتر صحبت کنیم.

کرونا و سفر به کیش

همانطور که می دانید با شیوع ویروس کرونا، سفر به نقاط مختلف داخلی و خارجی کاهش پیدا کرد و مسافران برای حفظ سلامتی خود بلیط هواپیما را کنسل کردند. در حال حاضر با توجه به ارائه راهکارهای مناسب برای مقابله با شیوع بیماری و همچنین ارائه واکسن کرونا به تدریج بر تعداد مسافران و خرید بلیط کیش افزوده می شود.

خسرو نشان معاون گردشگری در جلسه شورای معاونان سازمان منطقه آزاد کیش در همین باره گفت:

“مقایسه ضریب اشغال هتل ها با رقم 65.1 درصد در سال 98 به 52.5 درصد در سال 99 کاهش یافته که نشانگر کاهش میزان ورود گردشگر به دلیل اعمال محدودیت ها در شیوع ویروس کرونا است.”

آمارها نشان می دهد که شیوع بیماری کرونا به کسب و کارهای حوزه گردشگری خسارت های زیادی وارد کرده و تقاضای سفر در سطح جهان با کاهش 70 درصدی روبرو می باشد. جزیره کیش با کاهش 27 درصدی ورود مسافر، در دوران کرونا شرایط خوبی را تجربه کرد که در سال 1400 چشم انداز بهتری نسبت به سال گذشته دارد.

نقش واکسن کرونا در رونق گردشگری کیش

با توجه به انجام واکسیناسیون –covid 19 در سطح کشور می توان امید تازه ای به جان گرفتن صنعت گردشگری داشت. یکی از رویکردهای جدید سازمان گردشگری این است که جزیره کیش بتواند در تامین واکسن گردشگران پیشقدم باشد تا شاهد پیشرفت اقتصادی در حوزه گردشگری کیش باشیم.

بیشتر بخوانید:  مسکو یا سن پترزبورگ!  به کدام شهر روسیه سفر کنیم؟

با توجه به این که سازمان گردشگری سعی دارد تا جایگاه کیش را به عنوان مقصد اول گردشگری تثبیت کند، خبر بهره برداری از 4 طرح ایجاد مراکز اقامتی و تفریحی را با ایجاد اشتغال برای 600 نفر و تاسیس طرح مراکز پذیرایی با ایجاد اشتغال برای 100 نفر می شنویم. در همین راستا می توان امیدوار بود که کیش و جزایر پیرامونی پتانسیل بهترین مقصد گردشگری در حوزه منطقه ای و بین المللی را دارد.

با کدام ایرلاین‌ها به کیش سفر کنیم؟

محبوبیت کیش به عنوان مقصدی زیبا برای گردشگری تفریحی و تجاری دلیلی برای پرترددترین مسیر پروازی کشور شده است! هر روزه از تهران و دیگر شهرها پرواز به کیش انجام می شود. بنابراین علاوه بر بلیط تهران کیش می توانید از مسیرهای دیگر این پرواز نیز استفاده کنید.

شرکت های هواپیمایی کیش ایر، ماهان، هواپیمایی ایران‌ ایر، آتا، قشم ایر، تابان، معراج و آسمان بالاترین حجم پروازی را به کیش دارند و گردشگران می توانند بهترین قیمت بلیط کیش را با توجه به بودجه خود رزرو کنند.

خرید اینترنتی بلیط کیش، سریع و ارزان

با توجه به این که امروزه می توان بلیط هواپیما و تمامی خدمات گردشگری را به صورت آنلاین و اینترنتی تهیه کرد، بنابراین برای سفر به کیش نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر مسافرتی مختلف نیست. به سادگی و فقط با چند کلیک می توانید انواع بلیط کیش و رزرو هتل کیش را به صورت آنلاین انجام دهید. به همین جهت بهتر است که با سایت های معتبر و مطمئنی که در این زمینه فعالیت می کنند، آشنا باشید. امروزه به جرات می توان سایت هایی مانند علی بابا، تیک بان، قاصدک، سفرمارکت و فلایتیو را از بهترین سایت های داخلی کشور دانست که می توانند بلیط هواپیما داخلی و خارجی را با قیمت های مناسب در اختیارتان قرار دهند.

سفر ارزان به کیش در تابستان 1400

با این که کرونا همچنان اسب خود را می تازاند اما با رعایت پروتکل های بهداشتی، کیش مقصدی ایمن برای مسافران است. برای تجربه سفری ایمن و ارزان به کیش بهترین گزینه خرید بلیط ارزان کیش است. علاوه بر این یکی دیگر از راههایی که می توانید انتخاب کنید، خرید تور کیش است.

بیشتر بخوانید:  10 اشتباه رایج در آزمون تیزهوشان که باید از آنها دوری کنید!

توجه به زمان سفر در قیمت تمام شده سفر به کیش نیز موثر است. یکی از بهترین زمان ها برای تجربه سفر اقتصادی و به صرفه فصل تابستان است. بنابراین الان بهترین فرصت است تا بتوانید با صرف هزینه ای منطقی به زیباترین جزیره مرجانی جهان سفر کنید.

ارزان ترین بلیط هواپیما کیش

مسافران زیادی متقاضی سفر به کیش هستند که به دلیل قیمت بلیط هواپیما و هزینه های جانبی ممکن است از سفر به این جزیره زیبا و تماشایی منصرف شوند. اما خبر خوب این است که سایت هایی وجود دارند که می توانند بلیط ارزان کیش را با قیمت های اقتصادی به شما ارائه دهند. این سایت ها با ایرلاین های متعددی همکاری می کنند که معتبر و به روز هستند.

تیک بان بهترین سایتی است که می تواند ارزان ترین بلیط کیش را در اختیار شما بگذارد، فقط کافیست به این آدرس (www.tikban.com) مراجعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.