امروزه دیگر نوع کسب‌و‌کار افراد تغییر کرده و افراد ساعات بیشتری را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند تا با نقاط مختلف جهان ارتباط برقرار کرده، اطلاعات بیشتری کسب کنند و به طور موثرتری بتوانند کسب‌و‌کار خود را تبلیغ نمایند. به همین دلیل درخواست فرایند تولید محتوای با کیفیت به طور چشمگیری افزایش یافته است.

از طرفی تولید محتوای با کیفیت در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی و پیدا کردن ایده‌های جدید، یکی از سخت‌ترین کارها در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ است که انجام آن از عهده هر فردی بر نمی‌آید. پس بهتر است در هر امری، کار را به کاردان سپرده تا بهترین نتیجه برای شما فراهم شود.

تیم محتوا ترجمیک پس از آنالیزهای پی‌در‌پی و شناسایی بازار هدف مشتریان، توانسته است گام‌های استواری را در این عرصه بردارد. بنابراین اگر قصد دارید تا برای شبکه‌های اجتماعی خود محتوای متنی مناسبی تولید کنید، پلتفرم جامع ترجمیک برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

بنابراین می‌توانید تنها با یک کلیک و با مراجعه به وب سایت ترجمیک به آدرس Tarjomic.com برای تولید محتوای خود، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

 

چرا باید فرایند تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیریم؟

محتوا همچون چراغی است که روشنگر راهمان در فرایند کاری بوده و موجب می‌شود تا علاوه بر جذب مشتریان بالقوه، مشتریان موجود را از طریق تعامل با کیفیت، حفظ کنیم. در راستای تولید محتوا باید اهداف محتوای خود را نیز هوشمندانه انتخاب تا در نهایت منجر‌به جذب بازدید‌کننده بیشتر و افزایش فروش شویم.

شبکه‌های اجتماعی عضو لاینفک بخش‌های بازاریابی دیجیتال در کسب‌و‌کار‌های امروزی است و می‌تواند باعث بهبود روند کسب‌و‌کار و تجارت فرد شود. این رسانه ها با توسعه عملکرد خود و ارائه‌ی آپدیت‌های جدید، مزایای بسیاری را برای کسب و کارها فراهم آورده است به طوری که سبب شده بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها در جامعه‌ی امروزی، شبکه‌های اجتماعی را به عنوان اهرم و فرصتی برای موفقیت خود به کار بگیرند.

همچنین می‌توان یکی از عوامل جلب اعتماد و ماندگاری نام برند در ذهن افراد را، شبکه‌های اجتماعی دانست. پس ‌می‌توان فرایند تولید محتوا در آن را امری خطیر دانست. در این راستا پلتفرم جامع ترجمیک با ارائه‌ی محتوای متنی منحصر به فرد و یونیک و توجه به تمامی اصول تولیدی آن، بهترین خدمت را در حوزه‌ی تولید محتوا به مشتریان خود عرضه داشته است.

بیشتر بخوانید:  مسکو یا سن پترزبورگ!  به کدام شهر روسیه سفر کنیم؟

آیا نکات مرتبط با سئو در تولید محتوا رعایت می‌شود؟

فرایند سئو و لینک‌سازی در بهبود روند بازدید در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین تیم ترجمیک از این فرایند غافل نبوده و بنا به درخواست مشتریان خود این اصل را با درج تکرار کلمات کلیدی مدنظر شما در متنتان و نکات دیگری همچون رعایت عنوان‌بندی و لینک‌دهی به صفحات داخلی، رعایت می‌کند.

قالب‌ و پلن‌های تولید محتوا در ترجمیک

خدمات تولید محتوا و تولید استراتژی محتوا در این پلتفرم در شش غالب مختلف و به پشتوانه‌ی بیش از 9000 مترجم متخصص و نویسنده در زبان‌های مختلف و در دو قالب تخصصی نقره‌ای و تخصصی طلایی انجام می‌شود تا نیازهای اساسی کسب‌ و کارهای آنلاین را پوشش داده تا مشتریان به راحتی بتوانند به راحتی اقدام به ثبت سفارش نمایند. در ادامه به معرفی برخی از قالب‌ها می‌پردازیم.

مقاله سایت: تهیه مقالات عمومی یا تخصصی برای وبلاگ، وب‌سایت سازمانی یا یک نشریه چاپی همراه با رعایت اصول سئو

شبکه‌های اجتماعی: آماده کردن مطالبی برای محتوای شبکه‌های اجتماعی مشتریان نظیر تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام و …

ایمیل نامه: تهیه متن ایمیل و یا نامه برای مواردی نظیر امور تجاری، بازاریابی و …

ابر محتوا: نوشتن مطالبی طولانی مانند 10 تا 20 هزار کلمه حول یک موضوع مشخص

شعر و متون ادبی: نوشتن شعر، ترانه و متون ادبی حول موضوع مدنظر مشتریان برای استفاده از آن در مراسم‌های گوناگون و یا درج آن در مقدمه کتاب خود

کتابچه: تهیه کتابچه راهنما برای محصولات مشتریان، حول محور یک موضوع مشخص

تضمین کیفیت و هزینه محتوا

ترجمیک دارای قواعد گارانتی مناسبی از خدمات ارائه شده دارد و پروژه‌های درخواستی شما را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. اصل اساسی که در تضمین کیفیت ترجمیک شامل حال پروژه‌های مشتریان می‌شود این است که محتوای تولید شده برای هدف نهایی شما مناسب باشد.

هزینه محتوا، هزینه‌ای است که در ازای دریافت خدمات تولید محتوا پرداخت می‌شود. این هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تعرفه تولید محتوا به چه عواملی بستگی دارد؟

تعرفه خدمات تولید محتوا متغیر بوده و به عواملی نظیر تعداد کلمات، زمان انجام سفارش، قالب محتوا و وجود عکس و لینک برای محتوا بستگی دارد که در زیر به توضیح آنها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:  10 اشتباه رایج در آزمون تیزهوشان که باید از آنها دوری کنید!

شما می‌توانید پس از مراجعه به وب سایت ترجمیک وبارگذاری فایل خود به صورت آنی و رایگان هزینه انجام پروژه خود را بر اساس کیفیت‌های مختلف مشاهده کرده، و یا از روش دیگری و با استفاده از ماشین حساب تعبیه شده قیمت تقریبی فایل خود را مشاهده نمایید.

  • تعداد کلمات: تعداد کلمات متن نهایی یکی از فاکتورهای مهم تعیین هزینه ترجمه است.
  • زمان انجام سفارش: برای ارائه‌ی کار در زمان کوتاه‌تر نویسنده باید زمان بیشتری را صرف انجام امور کند که به طبع، هزینه آن نیز افزایش می‌یابد.
  • قالب محتوا: هر نویسنده‌ی محتوا دارای تخصص و مهارت‌های منحصر به فرد خودش است، بنابراین نویسندگی و تولید محتوای متنی برای یک مقاله وبلاگ، ایمیل و یا نوشتن یک ابر محتوا تخصص و مهارت خاص خودش را می‌طلبد. بنابراین هر کدام از این قالب‌ها ضرایب خاص خودش را دارد.
  • وجود عکس و لینک: در صورتی که بخواهید برای محتوای تولیدی خود عکس و لینک نیز تهیه شود، بر قیمت آن افزوده خواهد شد. که معمولا به ازای هرکدام از این عوامل 10 درصد به هزینه کل افزوده خواهد شد.

تولید محتوا امری حساس و بسیار مهمی است. اگر یک سایت محتوای مناسبی نداشته باشد به راحتی مخاطبان خود را از دست می‌دهد، در مقابل اگر محتوای سایت غنی و با کیفیت باشد در ذهن کاربران و بازدیدکنندگان ماندگار می‌شود.

در دنیای امروزی شرکت‌ها و  صاحبین کسب و کار، بدون فعالیت در فضای آنلاین نمی‌توانند به موفقیت برسند. به همین دلیل ضروری است که تولید محتوای سایت‌ها و صفحات مجازی خود را به افراد خبره و حرفه‌ای این حوزه بسپارند.

در همین راستا اگر شما جزو افرادی هستید که برای کسب‌و‌کار خود نیاز به نوشتن محتوای متنی مناسب و یا استراتژی محتوا دارید، می‌توانید تولید محتوای خود را با خیال راحت در اسرع وقت به ترجمیک بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.