تیچستان

بارها شده که خواستیم یادگیری زبان رو شروع کنیم اما به دلایل مختلف مثل هزینه بالا، طولانی بودن مسیر تا رسیدن به آموزشگاه زبان، سر و کله زدن با وسایل نقلیه عمومی و … باعث شدن که تصمیممون فقط در حد یک تصمیم باقی بمونه و هیچ زمانی عملی نشه.

در پلتفرم آموزش آنلاین تیچستان اما ما سعی کردیم تا تمامی این مشکلات رو برطرف کنیم. ما در این پلتفرم آموزش آنلاین تمامی زبان های زنده دنیا رو ممکن کردیم؛ اون هم به صورت مجازی و زنده! زنده از این جهت که ما صرفا ویدئوهایی از پیش تهیه شده نداریم که استاد به صورت متکلم وحده تدریس میکنه، بلکه ما با دونستن این نکته که حتما لازم هست ارتباط بین زبان آموز و استاد در کلاس زبان برقرار بشه، امکان ارتباط زنده تصویری (یا صوتی) رو فراهم کردیم.

تیچستاناز این طریق شما می تونید آموزش آنلاین زبان انگلیسی رو به بهترین شکل داشته باشید و زیر نظر بهترین اساتید دوره های مدنظر رو بگذرونید؛ آره! زیرنظر بهترین اساتید. در واقع ما یک پلتفرم هستیم که در اون اساتید مختلف زبان حضور دارن و خود شما می تونید استاد زبانتون رو انتخاب کنید. علاوه بر اون شما می تونید آموزش زبان رو در هر ساعت و هر روز دلخواه که در تقویم استاد ثبت شده، انتخاب کنید.

بازهم بگیم از مزیت هامون؟ اینکه ما هر زبانی رو توی وب سایتمون داریم، آموزش آنلاین زبان آلمانی، آموزش آنلاین زبان فرانسوی، اسپانیایی، عربی و …! دیگه دغدغه این رو ندارید که زبان موردنظر شما رو موسسه‌تون نداره!

قیمت مناسب، دوره های مختلف و امکان برگزاری کلاس به صورت خصوصی و گروهی یکی دیگه از مزیت های ما است که به سادگی نمیشه از کنارشون گذشت.

ما همه این صحبت ها رو برای بازار گرمی نگفتیم، کافیه خودتون آموزش مجازی زبان انگلیسی یا هر زبان دیگه‌ ای رو در تیچستان تجربه کنید، کلاس آنلاین زبان رو در این وب سایت رزرو کنید و کیفیت رو با سایر جاها مقایسه کنید. اون موقع متوجه میشید چی میگیم:)

یادتون نره که هر فردی یک کلاس رایگان آزمایشی هم داره؛ پس هیچ جای ضرری هم وجود نداره. فرصت رو از دست نده!

5/5 - (2 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.