ترکیه یکی از کشورهای بسیار خوب برای گردش و تفریح است. مسافران ترکیه از کارهایی که در آنجا انجام می‌دهند خرید است. این کشور با موقعیت خوبی که دارد دارای برندهای معتبر جهانی برای خرید محصولات باکیفیت است.

همچنین در تور ترکیه با تولید البسه و کیف و کفش بهترین جا برای خرید پوشاک ارزان و با کیفیت بالا است. در ادامه به شما بهترین مراکز خرید در شهرهای مختلف ترکیه را معرفی خواهیم کرد.

مراکز خرید آنکارا ترکیه

مرکز خرید آرمادا

به توضیح سایت گردشگری سفر باتو ، یکی از مراکز خرید بزرگ با محصولات و برندهای معتبر بین‌المللی مرکز خرید آرمادا است. این مرکز خرید در سال 2002 ساخته شده و در 2012 بازسازی گردیده است. معماری ساختمان این مجموعه بسیار زیبا است و شامل 250 مغازه مختلف می‌شود. از امکانات این مرکز خرید وجود رستوران‌های مختلف و کافه‌های متعدد و همینطور چند سالن سینمای مجهز است. این مرکز خرید در جاده اسکی آنکارا واقع شده است.

مرکز خرید کنت پارک

کنت پارک شاپینگ سنتر یکی دیگر از مراکز خرید جذاب آنکارا در تور ترکیه ارزان قیمت و لحظه آخری  است. در آنجا می‌توانید انواع پوشاک و زیورآلات را تهیه کنید. همچنین این مرکز خرید دارای مرکز تفریحی مخصوص بچه‌ها نیز هست و سالن سینما هم دارد. این مجموعه با 6 طبقه و معماری زیبا شامل برندهای معتبری هم می‌شود.

بازار باکیچیلار چارشیسی

بازار قدیمی مسگران آنکارا یکی از بازارهای معروف شهر است که در آنجا می‌توانید ظروف مسی زیبا را خریداری کنید. همچنین آنجا یکی از بهترین مناطق برای خرید سوغاتی‌های خاص ترکیه است و می‌توان خوراکی و شیرینی‌های خوشمزه را هم پیدا کرد. زیور آلات فرش و قالی از دیگر محصولاتی است که در آنجا فروش می‌رود و برای خرید سوغاتی و یادگاری آنکارا می‌توانید صنایع دستی زیبا را تهیه کنید. این بازار در منطقه بویاجی واقع شده است.

مرکز خرید آنکامال

یکی از مراکز خرید بزرگ آنکارا مرکز خرید آنکامال است که گردشگران زیادی را برای خرید به خود جذب کرده است. این مجموعه شامل 330 مغازه می‌شود و پارکینگ بسیار بزرگی دارد. از امکانات تفریحی و رفاهی آنجا می‌توان به سالن سینما، شهربازی و انواع رستوران و کافه‌ها اشاره کرد. در آنجا می‌توانید از فروشگاه‌های مربوط به برندهای معتبر بین‌المللی دیدن کنید که شامل زارا، برشکا، پولو، مانگو و بسیاری دیگر می‌شوند که در آنجا شعبه دارند.

مراکز خرید استانبول ترکیه

میدان تکسیم

یکی از بهترین نقاط برای خرید در استانبول میدان تکسیم است. در آنجا مراکز خرید متعددی واقع شده و فروشگاه‌ها و مغازه‌های زیادی وجود دارند. برای گردش و وقت گذرانی هم این منطقه بسیار مناسب است و با کافه‌های بسیار خوب و رستوران‌هایش شما را مدت‌ها سرگرم می‌کند. انواع محصولات ترکی و بین‌المللی را می‌توانید در آنجا خریدارید کنید. و البته بعد از گشتن در آنجا می‌توانید به مراکز دیدنی استانبول که در همان نزدیکی هستند هم بروید. ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد در همان نزدیکی قرار گرفته‌اند.

مرکز خرید بی اوغلوایش

برای خرید پوشاک و لوازم زینتی و آرایشی این مرکز خرید بسیار مناسب است و شامل برندهای بسیار زیادی می‌شود. میتوانید در آنجا با قیمت مناسب محصولاتی با کیفیت را تهیه کنید و البته در آنجا محصولات لوکس و گران قیمت هم به فروش میرسند. این یکی از مراکز خریدی است که در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است.

مرکز خرید فروم

از معروف ترین مجموعه‌های خرید در ترکیه مرکز خرید فروم است که در استانبول واقع شده است. این مجموعه شامل تنها 280 برند مختلف ترکی و خارجی است که اجناسی بسیار خوب و باکیفیت را می‌توانید در آنجا تهیه کنید. در حدود 20 میلیون نفر در سال به آنجا سر میزنند و تجارت بسیار پر رونقی در آنجا در جریان است. در این مجموعه سوپر مارکت و پارک هم قرار دارد و دارای معماری و تزئینات زیبایی نیز می‌شود. برای خرید در تور آنتالیا مراکز بزرگ ارزانی نیز وجود دارد. تور لحظه آخری سفر باتو را ببینید.

مرکز خرید استانبول مال

این مال بزرگ یکی از بهترین جاها برای خرید و گشتن در ترکیه است که 350 مغازه دارد. در کنار خرید از برندهای معتبر اروپایی می‌توانید در آنجا اجناس با کیفیت ترک را نیز خریداری کنید. برای خرید اسباب بازی برای بچه‌ها نیز آنجا بسیار مناسب است. و همچنین شامل تفریحات مختلف مانند بولینگ، سالن سینما، سالن پاتیناژ، اتاق بازی بچه‌ها، پارک ژوراسیک است و همینطور رستورانها و کافه های مختلف را شامل می‌شود.

مراکز خرید وان ترکیه

بازار قدیمی وان

بازار اصلی و سنتی شهر وان شامل دو خیابان است که دارای غرفه‌های زیادی از محصولات مختلف ترکی و همینطور محصولات خارجی می‌شود. این بازار در دو خیابان کاظم کارابکر و جمهوریت قرار گرفته است و در آنجا مغازه‌هایی از برندهای خارجی مانند آدیداس هم قرار گرفته اند. این منطقه برای خرید لوازم مختلف، پوشاک و کفش و سوغاتی بسیار مناسب است.

مرکز خرید ای وی ام

این مجموعه تجاری یکی از مراکز خرید خوب وان است که شامل برندهای مختلفی هست. این مرکز خرید شامل 3 طبقه است که به‌جز فروشگاه‌های مختلف پوشاک، کفش و وسایل مختلف شامل محل بازی برای بچه‌ها نیز هست. همینطور در آنجا بعد از خرید می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف در فودکورت بروید. همینطور آنجا شامل یک سینما نیز می‌شود.

امتیاز دهید

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.