یکی از شهرهای زیبای ترکیه از نظر طبیعت و نقاط دیدنی باستانی شهر وان است. این شهر به دلیل نزدیکی به ایران انتخاب بسیاری از گردشگران ایرانی است. آنجا یکی از شهر‌های کرد نشین ترکیه است. این شهر در شرق ترکیه واقع شده و دارای تاریخی کهن است. مسافران اکثراً برای خرید به آنجا می‌روند که به دلیل وجود بازارها و مال‌های مختلف است. در آنجا می‌توان اجناس مختلف که اکثراً شامل لباس می‌شوند را با قیمت مناسب تهیه کرد. همچنین آنجا شامل طبیعتی بی‌نظر و نقاط دیدنی بسیاری است. در آنجا حتماً به دریاچه زیبای وان سر بزنید که یکی از نقاط بسیار زیبا و دیدنی وان است. همچنین وان شامل یک قلعه نیز می‌شود که باستانی و مهم است. در ادامه برای آشنا شدن با برترین هتل‌های وان لیستی از این هتل‌ها تهیه کرده‌ایم.

هتل دابل تری بای هیلتون

هتل 5 ستاره دابل تری بای هیلتون بهترین هتل و مجلل‌ترین هتل در تور وان است و در نزدیکی دریاچه زیبای وان واقع شده است. این هتل شامل اتاق‌های زیبا و امکانات کامل مانند تهویه مطبوع، اینترنت، دکوراسیون عالی و امکانات مدرن می‌شود. در آنجا می‌توانید اتاق‌هایی با منظره زیبای کوهستان را داشته باشید. این هتل شامل رستوران‌های مختلف است که می‌توان به رستوران اسپرانزا اشاره کرد که غذاهای خوشمزه دریایی را ارائه می‌کند. در کل هتل هیلتون وان شامل 6 رستوران و همینطور 4 کافه است. از امکانات تفریحی آنجا می‌توان به استخر سرپوشیده اشاره کرد که شامل سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن ورزشی و … می‌‎شود. همچنین آنجا خدمات نگهداری از کودکان وجود دارد. سالن کنفرانس این هتل بزرگ است و همینطور آنجا شامل تالار نیز می‌شود. از خصوصیات خوب هتل می‌توان به نزدیکی آن به فرودگاه اشاره کرد که تنها 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل دستروسی خوبی هم به مرکز شهر و نقاط دیدنی وان دارد.

هتل الیت ورد وان

به گزارش سفر باتو ، از هتل‌های 5 ستاره وان هتل الیت ورلد است. این هتل زیبا که دارای ساختمانی با طراحی متفاوت است اتاق‌های این هتل بزرگ و زیبا هستند وشامل تهویه مناسب و امکاناتی مانند اینترنت، منظره خوب و طراحی زیبا هستند، از اتاق‌های آنجا می‌توان به سوئیت‌های استاندراد و کینگ اشاره کرد. امکانات این هتل شامل استخر بزرگ سرپوشیده و همچنین سونا، جکوزی و حمام سنتی ترکی، سالن ماساژ و اسپا، باشگاه ورزشی، همچنین کافه و رستوران می‌شود. در این هتل رستوران‌های ترکی و بین‌المللی وجود دارد که می‌توانید غذایی خوشمزه را در آنجا میل کنید. رستوران الیت، رستوران تپه اوجاک باشی و همینطور کافه کامپانی از رستوران‌ها و کافه‌های این هتل هستند. از خصوصیات هتل الیت ورد این است که دسترسی خوبی به مرکز شهر و فروشگاه‌های مختلف دارید. می‌توانید با چند دقیقه پیاده روی به نطاق مختلفی از شهر برسید.

هتل دیمت پارک وان

از هتل‌های خوب شهر وان هتل 3 ستاره دیمیت پارک است  اتاق‌های این هتل تمیز هستند و شامل اینترنت و تهوه هستند. امکاناتی مانند سونا و سالن ماساژ در آنجا وجود دارد.همچین هتل شامل رستوران و کافه نیز می‌شود. این هتل قدمات قابل قبولی را به نسبت ارائه می‌کند، ساختمان آنجا 5 طبقه است و شامل آسانسور می‌شود. از خصوصیات این هتل وجود پرسنل فارسی زبان در آنجا است.

هتل مون لایت وان

هتل آپارتمان مون لایت شامل 50 اتاق می‌شود و امکاناتی مناسب را برای میهمانان خود ارائه می‌کند. آنجا شامل خدمات خشک‌شویی و ترانسفر فوردگاه می‌شود، دیزاین اتاق‌ها به خوبی انجام شده و فضایی زیبا دارد و شامل اینترنت، مینی‌بار، قهوه‌ساز و چای‌ساز می‌شوند. این هتل دسترسی خوبی به نقاط مختف وان دارد. پرسنل این هتل حرفه‌ای هستند. تور ارمنستان در سایت سفر باتو را ببینید.

هتل بیگ باس وان

این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به مراکز خرید و دیدنی وان دارد. اتاق‌های این هتل تمیز و خوب هستند و شامل پرسنلی خوش برخورد می‌شود. پرسنل آنجا شامل فارسی زبان هم هست که برای ایرانیان بسیار خوب است. اتاق‌های هتل شامل حمام و تلویزیون هستند و در آنجا صبحانه بوفه ارائه می‌گردد. همچنین از امکانات آنجا می‌توان به کافه و رستوران اشاره کرد.

هتل شاهماران ریزورت وان

این هتل در منطقه‌ی زیبای دریاچه وان واقع شده است و ساحل و اسکله تفریحی اختصاصی دارد. آنجا شامل استخر روباز نیز می‌شود. در کل آنجا شامل حدود 90 اتاق است و به دلیل قرارگیری در منطقه سرسبز دارای نماهای زیبا هستند. اتاق‌های هتل شامل اینترنت و حمام و تمیز هستند. از امکانات آنجا می‌توان به باشگاه بدنسازی، خدمات خشک‌شویی، سالن ماساژ، سونا، حمام سنتی ترکی و جکوزی اشاره کرد. همچنین آنجا شامل رستوران سرباز است و شامل کافه هم می‌شود.

هتل امپریال تاور

هتل امپریال تاور هتلی شیک و دارای امکانات مختلف و خوب در شهر وان است. اتاق‌های این هتل شامل لوازم آرایشی هستند و اتاق‌ها تمیز است. دسترسی این هتل به نقاط مختلف خوب است و می‌توانید با پیاده روی به نقاط مختلف شهر بروید. از امکانات آنجا می‌توان به وجود سالن کنفرانس، رستوران و کافه اشاره کرد. در آنجا خدمات نگهداری کودکان نیز ارائه می‌شود.

امتیاز دهید

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.