۶ جاذبه گردشگری برتر اروپا در سال ۲۰۲۰

همواره تور اروپا از محبوب ترین مقاصد گردشگری میان مسافران بوده است. با این حال شاید تاکنون موفق به یافتن آژانس هواپیمایی معتبری نشده اید که بتوانید بلیط هواپیما ارزان خارجی خود را از ان تهیه کنید.

ما به شما سایت طاهاگشت را معرفی می کنیم تا علاوه بر خرید بلیط ارزان خارجی برای تور اروپا در سال 2020 بتوانید مراحل خرید راحتی را پشت سر بگذارید. این مراحل را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

 

انتخاب کشوری که میخواهید به ان سفر کنید بسیار اهمیت دارد اما مهم تر از ان اشنایی با جاذبه های گردشگری مهم این کشورها است تا در سفر به ان ها بازدید از ان ها را از دست ندهید.

انچه در این مقاله میخواهیم به شما ارائه دهیم 6 جاذبه برتر توریستی اروپا است که از نگاه گردشگران انتخاب شده است و هر ساله بازدید کنندگان فراوانی به بازدید از این جاذبه ها میپردازند.

دقت کنید که این تنها گوشه ای از جذابیت های این قاره ی کوچک اما پر از شگفتی است پس اگر به هر کدام از این کشورها میخواهید سفر کنید حتما در خصوص تمام جاذبه های ان کشور اطلاعات کاملی به دست بیاورید.

 

 

  1. برج ایفل پاریس:

کشور فرانسه در میان کشورهای اروپایی از محبوبیت بالایی بین گردشگران برخوردار است. در میان جاذبه های بیشمار این کشور میتوان به لندمارک ان یعنی برج ایفل اشاره کرد که در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه واقع شده است.

این برج اهنین که در هنگام ساخت ان هیچ گونه خسارت جانی دیده نشده است در خود، مکانی برای تماشای منظره ی زیبای شهر پاریس دارد. هم چنین در این برج میتوانید شاهد حضور رستوران های فرانسوی نیز باشید.

اگر نگران بالا رفتن از پله های این برج هستید باید بگوییم که نگران نباشید چرا که این برج به اسانسور مجهز است و میتوانید برای بالا رفتن از ان از اسانسور استفاده کنید.

 

  1. آکروپولیس یونان:

یونان یکی از کشورهای ساحلی و تاریخی محبوب در اروپا است که گردشگران زیادی در فصل های بهار و تابستان به این کشور سفر میکنند تا از مناظر زیبای ان لذت ببرند.

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور بنای آکروپولیس است که در بالاترین نقطه شهر اتن قرار گرفته است. معنای نام این بنا یعنی دژ شهر و هم چون دژی در مقابل هجوم دشمنان از این شهر محافظت میکرده است.

 

  1. ساگرادا فامیلیا اسپانیا:

این منطقه که در شهر بارسلون اسپانیا قرار دارد به دلیل معماری گوتیک و منحصر به فرد خود از شهرت بالایی برخوردار است و اگر به اسپانیا سفر میکنید بازدید از این بنا را از دست ندهید.

ساخت کلیسای کاتولیک ساگرادا از سال 1882 اغاز شده و پیش بینی میشود که در سال 2026 اتمام میابد. در واقع این بنای ناتمام توانسته به شهرتی جهانی دست یابد حال فرض کنید که بنا را تمام شده مشاهده کنید.

 

  1. کولوسئوم ایتالیا:

کشور ایتالیا پر از عجایب و جاذبه های گردشگری متنوع است که میتوان ان را در صدر کشورهای توریستی قرار داد که سالیانه 40 میلیون گردشگر از این کشور و جاذبه های ان بازدید میکنند.

یکی از بناهای تاریخی و مهم این کشور کولوسئوم است. در واقع این بنای دایره ای شکل و سکودار در زمان امپراطوری رومیان، محلی برای مسابقات گلادیاتورها بوده است و مردم زیادی در این مکان جمع میشده اند تا این مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.

علاوه بر این، این مکان عظیم محلی برای اجتماعات عمومی در زمان های خطر و زمان هایی بوده است که مراسمات خاص برگزار میشده اند یا امپراطور قصد داشته تا برای مردم موعظه کند.

 

  1. قصر باکینگهام لندن:

این قصر که از زمان ملکه ویکتوریا محل زندگی خاندان سلطنتی بریتانیا بوده است در گذشته ملک شخصی دوک باکینگهام تلقی میشده است.

در واقع این قصر به دلیل معماری زیبای خود و این امر که بزرگ ترین قصر دنیا است که هنوز توسط خاندان سلطنتی از ان استفاده میشود به شهرت رسیده است. در سفر به لندن میتوانید از این قصر باشکوه و باغ های اطراف ان بازدید کنید.

 

  1. قلعه ادینبورگ اسکاتلند:

اسکاتلند یکی از ان کشورهایی است که فکرش را هم نمیکنید چقدر میتواند سفر را برایتان لذت بخش کند. بر خلاف تصور عموم، این کشور از جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی برخوردار است که میتواند مسافران را در طول سفر سرگرم نگه دارد.

از جمله این جاذبه ها میتوان به قلعه ادینبورگ اشاره کرد. کشور اسکاتلند در واقع کشوری مملو از قلعه های سنگی با معماری زیبا است که هر کدام از ان ها شما را به صفحه ای از تاریخ این کشور مرتبط میکنند.

اما انچه قلعه ادینبورگ را در میان این قلعه ها شاخص کرده است این است که در واقع این قلعه مکانی برای نگهداشتن اسیران و زندانیان بوده است.

به گفته برخی از گردشگرانی که به این قلعه رفته اند در این قلعه هنوز روح کسانی که در این زندان کشته شده اند زندگی میکنند و بعضا این روح ها را دیده اند.

اما به اعتقاد برخی دیگر از گردشگران، صداهایی که به گوش میرسد تنها به دلیل وزش باد در سلول ها و دیوارهای این قلعه خوفناک است.

اگر میخواهید ببینید حق با کدام یک از این گردشگران است پیشنهاد میکنیم که به این کشور سفر کنید و خودتان صحت ماجرا را بیابید.

تور اروپا همواره از محبوب ترین تورهای گردشگری به شمار میرفته است و امروزه نیز گردشگران زیادی به کشورهای اروپایی سفر میکنند و از جاذبه های متنوع و فراوان این قاره ی کوچک دیدن میکنند.

دقت کنید که جاذبه های گردشگری اروپا تنها به این 6 جاذبه ی محبوب محدود نمیشوند و جاذبه های فراوانی در هر یک از کشورهایی که نام بردیم و کشورهایی که نامی از ان ها نبردیم قرار دارند.

به عنوان مثال کشور ایتالیا چنان تاریخی غنی دارد که برای بازدید از تمام جاذبه های گردشگری ان چه تاریخی و چه فرهنگی و طبیعی باید چندین بار به این کشور سفر کرد.

یا شهر پاریس تنها به برج ایفل محدود نمیشود و بازدید از موزه لوور این شهر، خود به چندین روز زمان نیاز دارد.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.