تایلند یکی از شهرهای بسیار زیبا از نظر طبیعت و جاذبه‌های گردشگری مختلف تاریخی و مدرن است. آنجا مقصد میلیونها توریست در سال است و یکی از برترین کشورهای دنیا برای سفر محسوب می‌شود. تایلند دارای شهرهای مختلف دیدنی مثل پاتایا، پوکت، کرابی، سامویی، بانکوک و … است. این کشور با داشتن هوایی استوایی طبیعتی انبوه را همراه با آفتاب و بهترین هوا برای ساحل رفتن در خود جای داده و نقاط دیدنی بسیاری را در خود دارد. همچنین در سواحل آنجا می‌توانید علاوه بر لذت بردن از یک ساحل عالی از مناظر زیبای اطراف هم لذت ببرید. از برترین تفریحات در آنجا می‌توان به گردش در شهر و خرید و تجربه غذاهای مختلف تایلندی است که بسیار لذیذ و خوشمزه هستند. آنجا شامل مراکز خرید مدرن و جاذبه‌های تفریحی مدرن نیز می‌شود. از مهم‌ترین مسائلی که تایلند را به یک کشور مناسب برای سفر تبدیل کرده داشتن هتل‌های خوب است که در اینجا با هم لیستی از هتل‌های خوب تایلند را مرور می‌کنیم.

هتل پولمن بانکوک جی

این هتل یکی از هتل‌های پرطرفدار و لوکس بانکوک در تور تایلند است و در نقطه‌ای مناسب در شهر بانکوک قرار گرفته که دسترسی خوبی به نقاط دیدنی و تفریحی دارد. این هتل 5 ستاره دارای معماری مدرن است، میتوانید به سادگی با 10 دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو برسید و به نقاط دیدنی شهر بروید. همچنین این هتل 15 دقیقه با فرودگاه بانکوک فاصله دارد. فضای اتاق‌ها به زیبایی طراحی شده و نورگیری بسیار خوبی دارد. این هتل شامل 37 طبقه است و 469 اتاق دارد. از امکانات آنجا می‌توان به تهویه‌مطبوع، حمام اختصاصی و مینی‌بار را اشاره کرد. اتاق‌ها شامل اینترنت پرسرعت هم هستند. هتل پولمن سوئیت‌هایی تا 165 متر هم دارد و امکانات اتاق‌ها بسته به کلاس آنها متفاوت است. این هتل شامل رستوران‌های باکفیت و خوبی هم میشود. فست فود و رستوران آسیایی در این هتل قرار دارد همچنین رستوران اسکارلت یک رستوران خوب بین‌المللی در این هتل محسوب می‌شود که در طبقه 37 واقع شده است. از امکانات آنجا می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدنسازی مجهز، خدمات نگهداری کودکان و همچنین سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، سالن اسپا و … را اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  10 اشتباه رایج در آزمون تیزهوشان که باید از آنها دوری کنید!

هتل لومپینی بانکوک

یکی از بهترین‌ هتل‌های شهر بانکوک هتل ایتاس لوپینی است که یک هتل 5 ستاره و بسیار مجلل است. آنجا شامل اتاق‌های با نمای زیبا و طراحی داخلی عالی می‌شود. پرسنل این هتل حرفه‌ای هستند و به شما تمامی خدماتی که نیاز دارید را ارائه می‌کنند. این هتل دارای 203 اتاق است و همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع، پنجره‌های بزرگ، اینترنت پرسرعت و حمام اختصاصی هستند. این هتل شامل انواع سوئیت‌های مختلف می‌شود که هرکدام دارای امکانات و خصوصیاتی متفاوت است که بهترین آنها سوئیت فوق لاکچری است. از امکانات این هتل می‌توان به وجود فروشگاه  در داخل آن، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف، استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ، سونا و جکوزی، زمین تنیس، خدمات اسپا و … اشاره کرد. این هتل در مرکز شهر واقع شده و به راحتی می‌توان به نقاط مختلف شهر مثل فروشگاه‌ها و خیابان‌های مختلف سر زد.

هتل آماری واترگیت بانکوک

این هتل یکی از هتل‌های زیبا در بانکوک است، فاصله آنجا با میدان سیام بانکوک 5 کیلومتر است و دارای دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر است. اتاق‌های این هتل شامل اینترنت رایگان و پرسرعت هستند. پرسنل هتل حرفه‌ای بوده و به شما خدمات مورد نیازتان را ارائه می‌کنند. اتاق‌های این هتل شامل تکنولوژی روز و شامل انواع امکانات مثل چای‌ساز، قهوه ساز، مینیبار، تلویزیون و تهویه مطبوع هستند. رستوران‌های این هتل در سطح بسیار بالا قرار داشته و وعده‌های صبحانه، نهار، عصرانه و شام را می‌توانید در آنجا با کیفیت بالا و تنوع بالایی میل کنید. این هتل برای افرادی که به اقامتی بدون مشکل و لوکس علاقه دارند بسیار مناسب است و به شما حس آرامش و راحتی می‌دهد. تور مالزی را از دست ندهید.

هتل سنترا گرند میراژ پاتایا

به گزارش سفر باتو ، هتل گرند میراژ بیچ ریزورت یکی از هتل‌های بسیار خوب در پاتایا با ساحل اختصاصی و مناظری بسیار عالی در اتاق‌هایش است. در این هتل هشت رستوران مختلف وجود دارد و غذاهایی مختلف از نقاط مختلف دنیا را می‌توانید در آنجا میل کنید که شامل ژاپنی، تایلندی و اروپایی می‌شود. این هتل در منطقه زیبایی بین سواحل آمات و ناکلوا واقع شده است و می‌توانید در آنجا از طبیعت و ساحل زیبا لذت ببرید. از امکانات آنجا می‌توان به استخر‌های مختلف، زمین تنیس، سالن بدنسازی مجهز اشاره کرد. آنجا خدمات غواصی و سنگ‌نوردی هم ارائه می‌شود. غذاهای دریایی و گیل در رستوران‌های این هتل بسیار لذیذ و محبوب است.

بیشتر بخوانید:  10 اشتباه رایج در آزمون تیزهوشان که باید از آنها دوری کنید!

هتل لمردین پوکت

هتل لمردین از هتل‌های بسیار خوب در شهر پوکت است که شامل استخر، سالن ورزشی و چندین رستوران می‌شود. این هتل بسیار زیبا و دارای محیطی سرسبز و دیدنی است. استخر روباز این هتل بسیار بزرگ و خوب است. اطراف هتل می‌توانید جنگل‌های استوایی را مشاهده کنید و باغی بسیار دیدنی دارد. آنجا شامل زمین مخصوص پینت بال نیز می‌شود. از دیگر امکانات آنجا، زمین تنیس، اسکواش، زمین بازی بچه‌ها و … است. رستوران ژاپنی در این هتل قرار دارد که غذاهای بسیار لذیذ ژاپنی و استیک‌های خوشمزه را ارائه می‌کند.

امتیاز دهید

بدون پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.